24. ledna 2020

Předvýběr.CZ investoval do marketingu, tržby posílil o pětinu

24. ledna 2020

Předvýběr.CZ investoval do marketingu, tržby posílil o pětinu

I když na trhu přetrvává nedostatek vhodných uchazečů o práci, daří se nám nejenom přesvědčovat zaměstnavatele, že jsme optimálním řešením jejich náboru, ale také zvyšovat vlastní kapacitu,“ říká František Boudný, ředitel Předvýběru.CZ.

Celkem loni firma obsadila 675 vypsaných pozic a udržela tak svůj standard osmdesátiprocentní úspěšnosti ve vyhledání zaměstnanců. „Silní jsme v obsazování technických pozic,“ vyzdvihuje šéf firmy.  Klíčovým trhem zůstává hlavní město Praha, zhruba třetinový podíl mají regiony, z nichž nejsilnější je Brno.

Zhruba pětinu tržeb firma investuje do marketingu, v roce 2019 posílila marketingovou komunikaci o dvanáct procent. „Více se zaměřujeme na budování značky směrem ke klientům i uchazečům o práci a budeme v tom pokračovat i v letošním roce,“ dodává šéf Předvýběru.CZ František Boudný. Kromě pořádání marketingových a vzdělávacích eventů se společnost věnuje i společensky zodpovědným aktivitám.

Dobré výsledky firmě umožňují poskytovat zaměstnancům nadstandardní benefity ‒ od roku 2020 mohou lidé čerpat až čtyři dny zdravotního volna a pět dní ředitelského volna.

MOHLO BY VÁS JEŠTĚ ZAJÍMAT...

2. září 2024

Stres v práci je pro většinu zaměstnanců jenom nárazový

Polovinu lidí stresuje práce jenom nárazově, jen třináct procent zaměstnanců se cítí být pod tlakem hodně často. Naopak téměř tři […]

19. srpna 2024

Je dobré uvádět v CV reference?

Na tuto otázku je možné dát kladnou, ale i zápornou odpověď. Vysvětlíme vám oba postoje, ale pokud budete řešit tento […]

23. července 2024

I čtyři roky po kovidu vnímají zaměstnanci home office jako benefit

Dvakrát více lidí chápe možnost práce z domova pořád ještě spíš jako zaměstnaneckou výhodu než jako standardní pracovní režim. Ukázal […]

Odesláno
Došlo k chybě při odeslání..