Zveřejněno 5. 12. 2022
Pro našeho klienta, veřejnoprávní organizaci, hledáme nové uchazeče na pracovní pozici Vedoucí personálního oddělení.
Náplň práce:
- řízení personálního oddělení a mzdové účtárny Magistrátu města Liberec
- vytváření koncepce organizačních vztahů a systemizace, personalistiky, odměňování, přípravy a vzdělávání zaměstnanců statutárního města zařazených k výkonu práce na Magistrát města Liberec
- odpovědnost za přípravu administrativních podkladů spojených s personálním obsazením úřadu i Městské policie Liberec
- zajišťování výběrových řízení na pozice zaměstnanců, úředníků, příp. strážníků
- organizace a zabezpečení zúčtování všech platových složek včetně daňových podkladů a jejich převod na příslušné účty
- zajišťování agendy sociálního, zdravotního a zákonného pojištění zaměstnanců spolu s vyúčtováním nákladů spojených se srážkami z platu
Požadavky :
- vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu
- velmi dobrá znalost pracovněprávních předpisů a orientace v právních předpisech z oblasti samosprávy (např. zákon č.128/2000 Sb., o obcích, zákon č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, zákon č. 262/2006 Sb., zákoník práce vč. prováděcích předpisů, zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím)
- nejméně pětiletá praxe v personalistice, případně v personálně – mzdové oblasti (vítána je zkušenost v oblasti odměňování, vzdělávání a rozvoje zaměstnanců)
- vyžaduje se spolehlivost, samostatnost, odpovědnost, loajalita, pečlivost při práci, příjemné vystupování a výborné komunikační schopnosti
- uživatelská znalost práce s PC
- velmi dobré organizační dovednosti, aktivní přístup k řešení problémů, schopnost systematické a koncepční práce
- základní orientace v právních předpisech týkajících se výkonu přenesené působnosti zejména na úseku všeobecné správy (zákon č. 500/2004 Sb., správní řád), dále např. zákon č.110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, kterým se provádí nařízení Evropského parlamentu a Rady EU 2016/679 (GDPR)
- přehled o organizační struktuře Magistrátu města Liberec a kompetencích jednotlivých orgánů statutárního města Liberec
- vítána je praxe ve veřejné správě a zkušenost s řízením menšího pracovního kolektivu
Nabízíme:
- zařazení do 11. platové třídy
- HPP na dobu neurčitou, nástup do pracovního poměru je možný od 1. dubna 2023, případně dle vzájemné dohody
- 5 týdnů dovolené (+ další volno a benefity dle kolektivní smlouvy)
- příspěvek na stravování
- místo výkonu práce: budovy Magistrátu města Liberec
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.