Zveřejněno 16. 8. 2023
Pro našeho klienta, městský úřad, hledáme vhodné kandidáty na pozici Rozpočtář/ka – referent dotací.
Náplň práce:
Rozpočtář:
- Sestavování rozpočtu organizace, projednávání rozpočtu s jednotlivými rozpočtovými místy. Sledování, projednávání a zúčtovávání plnění rozpočtu s rozpočtujícím orgánem. Zajišťování realizace příjmových a výdajových stránek rozpočtu včetně návrhu opatření při jejich neplnění
- Kontrola hospodaření podle rozpočtu včetně sledování vývoje, provádění rozborů a stanovování návrhů na opatření. Navrhování, přijímání rozpočtových změn
- Organizuje a řídí zpracování návrhů rozpočtů a zpracovává podklady pro návrh rozpočtu, zpracovává komplexní návrh rozpočtu ÚMČ Praha 20
- Zajišťuje financování výdajů m.č. podle schváleného rozpočtu a provádí rozpočtová opatření na základě podkladů správců jednotlivých kapitol a schválených usnesení RMČ a ZMČ
- S vedoucím Odboru ekonomického a v součinnosti s vedoucími odborů zpracovává střednědobý rozpočtový výhled ÚMČ Praha 20
- Odpovídá za hospodaření s rozpočtem m.č., kontroluje měsíční, kvartální a roční čerpání rozpočtu včetně přípravy a zpracování zpráv pro jednání rady městské části a zastupitelstva městské části
- Jako správce rozpočtu koordinuje a metodicky usměrňuje činnost jednotlivých správců kapitol
- Sestavuje s vedoucím ekonomického odboru závěrečný účet ÚMČ Praha 20
- Provádí předběžnou, průběžnou a následnou kontrolu čerpání rozpočtu (zák. 320/2001 Sb.)
Referent dotací:
- Příjem a administrativa podaných žádostí
- Koordinace činností souvisejících s podáváním žádostí
- Průběžné sledování realizace projektu
- Spolupráce s ekonomickým odborem
- Komunikace s žadateli
Očekáváme:
- Vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou ekonomického zaměření výhodou
- Zákonné požadavky – fyzická osoba starší 18 let, občan ČR, čeština na úrovni rodilého mluvčího, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost
- Znalost a praxe na úseku ekonomiky a účetní přednostně ve veřejné správě výhodou
- Znalost zákona č. 131/2000 Sb., o hlavním městě Praze výhodou
- Znalost zákona č. 500/2004 Sb., správní řád výhodou
- Znalost zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech výhodou
- Znalost zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole výhodou
- Znalost vyhlášky č. 412/2021 Sb., o rozpočtové skladbě výhodou
- Zkouška odborné způsobilosti – výhodou, nutno složit do 18ti měsíců od nástupu
- Zkušenosti se sestavováním rozpočtu výhodou
- Znalost programů Microsoft Office, SW GORDIC/GINIS výhodou
- Organizační a komunikační schopnosti
- Spolehlivost, flexibilita
- Přesnost, pečlivost, schopnost týmové práce
Nabízíme:
- Práce na plný nebo poloviční úvazek
- Nástup možný dle dohody
- Platové zařazení – 10. platová třída
- Možnost získání osobního ohodnocení k základnímu platu
- Pružná pracovní doba
- Stravenky
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Příspěvek ze sociálního fondu na dovolenou
- 4 dny indispozičního volna
- Místo výkonu práce: Praha 20 – Horní Počernice
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.