předvýběr.cz

Asistentka informačního centra

Zveřejněno 05.01.2022


Pro našeho klienta, nákupní a outletové centrum s řadou oblíbených módních značek a neformálních restaurací, hledáme Asistentku informačního centra.


Náplň práce

  • Celková prezentace Informačního centra
  • Poskytování služby Tax Free – vrácení DPH hostům ze zemí mimo EU (Global Blue, Planet)
  • Zadávání informací o zákaznicích do systémů Global Blue and Planet
  • Cash management – odpovědnost za přidělenou pokladnu (hotovost, poukázky)
  • Distribuce benefitů – VIP denní permanentky, stravenky
  • Podpora Fashion Club (registrace a různé akce)
  • Správa ztrát a nálezů, úschovny zavazadel
  • Zastupovaní recepce
  • Řešení ad hoc úkolů zadaných manažerem

Požadujeme

  • Předchozí zkušenost na podobné pozici nebo v oblasti zákaznického servisu
  • Znalost MS Office (zejména Outlook, Excel a Word)
  • Dobré organizační schopnosti
  • Znalost českého a anglického jazyka (aktivně slovem a písmem)
  • Časová flexibilita

Nabízíme

  • Příspěvek na stravenky
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Hodiny angličtiny
  • 5 dnů sick days za rok
  • Dovolená na zotavenou 25 dnů za rok
  • Příspěvek na Multisport kartu
  • Místo výkonu práce: Praha 10

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.



Kontakt:
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.