Zavoláme Vám

Sečtěte a zaokrouhlete (17.0 + 1.8) *

Pošlete nám své číslo a my Vám zavoláme zpět.

Zavoláme Vám

Sečtěte a zaokrouhlete (13.5 + 9.9) *

Pošlete nám své číslo a my Vám zavoláme zpět.

+420 246 086 014

Sečtěte a zaokrouhlete (38.1 + 1.7) *

Nacházíte se zde: Úvod » Inzerované pozice » Sales Coordinator/Inside Sales Representative

Sales Coordinator/Inside Sales Representative

Zveřejněno: 03. 01. 2022

Pro našeho klienta, společnost, která se zaměřuje na správu pohledávek finančních ústavů a korporátních zákazníků a spravuje pohledávky bank, pojišťoven, telefonních operátorů i poskytovatelů energií a dalších služeb, hledáme vhodného kandidáta na pozici Sales Coordinator/Inside Sales Representative.

Náplň práce

  • Koordinace a řízení účasti společnosti na výběrových řízení na odkup pohledávek
  • Každodenní písemná a ústní komunikace s dalšími odděleními napříč firmou v Hradci Králové (v češtině) a týmy centrály ve Vratislavi (v angličtině)
  • Základní analýza a zpracování zadání výběrových řízení v angličtině
  • Příprava nabídek na odkup portfolií
  • Příprava, koordinace a revize při uzavírání smluv – spolupráce s právní kanceláří, vedení archivu smluv, správa systému pro elektronický oběh dokumentů
  • Tvorba podkladů a podílení se na strategických analýzách trhu
  • Komunikace s novými a stávajícími obchodními partnery (Praha, Bratislava)
  • Poskytování asistence řediteli obchodu – zápisy, sumáře, vyhledávání údajů a dat
  • Spolupráce s obchodním manažerem na obchodních případech
  • Příprava podkladů pro obchodní jednání a kampaně
  • Reporting mateřské společnosti

Požadujeme

  • VŠ vzdělání (obory ekonomického zaměření vítány)
  • Základní ekonomický přehled výhodou
  • Velmi dobrá znalost angličtiny (ústní i písemná forma) – alespoň B2
  • Pečlivost, cit pro detail, spolehlivost, zodpovědnost
  • Kritické a analytické myšlení
  • Komunikační dovednosti, příjemné a reprezentativní vystupování
  • Pozitivní myšlení, týmový hráč
  • Znalost práce s MS office (MS Word, Excel, Powerpoint, OneNote)
  • Řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič

Nabízíme

  • 26 dní dovolené
  • Práce v samostatné kanceláři pro obchodní tým a možnost práce z domu
  • Možnost výběru benefitu – příspěvek do kafeterie nebo na penzijní připojištění
  • Kurzy angličtiny v pracovní době
  • Stravenky
  • Přátelské neformální prostředí
  • Důkladné zaškolení
  • Káva a čaj na pracovišti
  • Odměna za každých odpracovaných 5 let ve společnosti
  • Místo výkonu práce: Hradec Králové

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.



Kontakt:
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Zaujala Vás nabídka?

Zašlete nám svůj životopis

 

Nebo nám zašlete Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu predvyber@predvyber.cz. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu emailu uveďte název pozice.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.

Prosím, pokud chcete zrušit váš souhlas o uchovávání vašich údajů, tak nám tuto informaci sdělte písemně na adrese predvyber@predvyber.cz.

 

Zpět na přehled pozic

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Na Kozačce 1289/7, 120 00 Praha 2 - Vinohrady.
IČ 28254104, DIČ CZ28254104
OR v Praze, sp. zn. C 125597

Pracovní doba:
Po – Čt 9.00 – 17.00 hod. a Pá 9.00 – 15.00 hod.

Kontaktní údaje
predvyber@predvyber.cz

Mapa

Nahoru