předvýběr.cz
Administrativní pracovník zákaznického servisu
Zveřejněno 15.12.2021
Pro našeho klienta, přední distribuční společnost, spadající do silné mezinárodní skupiny a působící v oblasti FMCG (potraviny, drogerie) se sídlem v Praze, hledáme novou kolegyni/nového kolegu na pozici Administrativní pracovník zákaznického servisu.
Náplň práce:
- příjem objednávek a zajištění dodávek zboží k zákazníkům
- vystavovat faktury
- příjem zboží na sklad
- zajišťovat bezchybnou a plynulou komunikaci s logistickým partnerem
- občasné objednávky zahraniční dopravy
- příprava podkladů pro měsíční uzávěrku skladu
- Ekokom - příprava podkladů a reportování
Požadavky:
- středoškolské vzdělání
- komunikační dovednosti, logické myšlení
- znalost práce s PC (Cézar, Orion, Excel, Word, Outlook, internet)
- mírně pokročilá znalost angličtiny
- pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost
- předchozí praxe na obdobné pozici je výhodou
Nabízíme:
- firemní kultura menší společnosti s mezinárodním zázemím
- pracovní smlouva na dobu neurčitou
- dovolená 5 týdnů
- možnost občasné práce z domova
- možnost zkráceného úvazku (6h/denně)
- vzdělávací a jazykové kurzy
- občerstvení v kancelářích
- stravenky
- firemní akce se sportovním zaměřením, pro nesportovce jiné možnosti
- zvýhodněné ceny na prodávané produkty
- nástup ihned
- místo výkonu práce: Praha 10
V případě zájmu nám zašlete Váš strukturovaný životopis. V nejbližší době Vás budeme kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
předvýběr.cz
Administrativní pracovník zákaznického servisu
Zveřejněno 29.03.2022
Pro našeho klienta, mezinárodní společnost zajišťující na našem trhu obchod, marketingové služby a logistiku na exkluzivní bázi pro světové potravinářské i nepotravinářské značky, hledáme vhodné kandidáty na pozici Administrativní pracovník zákaznického servisu.
Náplň práce:
- příjem objednávek a zajištění dodávek zboží k zákazníkům
- vystavovat faktury
- příjem zboží na sklad
- zajišťovat bezchybnou a plynulou komunikaci s logistickým partnerem
- občasné objednávky zahraniční dopravy
- příprava podkladů pro měsíční uzávěrku skladu
- Ekokom - příprava podkladů a reportování
Požadujeme:
- dokončené středoškolské vzdělání
- komunikační dovednosti, logické myšlení
- předchozí praxe na obdobné pozici
- zkušenost s objednávkami, znalost skladového hospodářství a Ekokomu
- znalost práce s PC (Cézar, Orion, Excel, Word, Outlook, internet)
- mírně pokročilá znalost angličtiny
- pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost
Nabízíme:
- příjemné pracovní prostředí ve vile v rezidenční části Vinohrad
- firemní kultura menší společnosti s mezinárodním zázemím
- pracovní smlouva na dobu neurčitou
- dovolená 5 týdnů
- možnost občasné práce z domova
- vzdělávací a jazykové kurzy
- občerstvení v kancelářích
- stravenky
- firemní akce se sportovním zaměřením, pro nesportovce jiné možnosti
- zvýhodněné ceny na prodávané produkty
- nástup možný ihned
- místo výkonu práce: Praha - Vinohrady
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.