předvýběr.cz

Administrativní pracovník zákaznického servisu

Zveřejněno 15.12.2021


Pro našeho klienta, přední distribuční společnost, spadající do silné mezinárodní skupiny a působící v oblasti FMCG (potraviny, drogerie) se sídlem v Praze, hledáme novou kolegyni/nového kolegu na pozici Administrativní pracovník zákaznického servisu.

Náplň práce:

  • příjem objednávek a zajištění dodávek zboží k zákazníkům
  • vystavovat faktury
  • příjem zboží na sklad
  • zajišťovat bezchybnou a plynulou komunikaci s logistickým partnerem
  • občasné objednávky zahraniční dopravy
  • příprava podkladů pro měsíční uzávěrku skladu
  • Ekokom - příprava podkladů a reportování

Požadavky:

  • středoškolské vzdělání
  • komunikační dovednosti, logické myšlení
  • znalost práce s PC (Cézar, Orion, Excel, Word, Outlook, internet)
  • mírně pokročilá znalost angličtiny
  • pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost
  • předchozí praxe na obdobné pozici je výhodou

Nabízíme:

  • firemní kultura menší společnosti s mezinárodním zázemím
  • pracovní smlouva na dobu neurčitou
  • dovolená 5 týdnů
  • možnost občasné práce z domova
  • možnost zkráceného úvazku (6h/denně)
  • vzdělávací a jazykové kurzy
  • občerstvení v kancelářích
  • stravenky
  • firemní akce se sportovním zaměřením, pro nesportovce jiné možnosti
  • zvýhodněné ceny na prodávané produkty
  • nástup ihned
  • místo výkonu práce: Praha 10

V případě zájmu nám zašlete Váš strukturovaný životopis. V nejbližší době Vás budeme kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

předvýběr.cz

Administrativní pracovník zákaznického servisu

Zveřejněno 29.03.2022


Pro našeho klienta, mezinárodní společnost zajišťující na našem trhu obchod, marketingové služby a logistiku na exkluzivní bázi pro světové potravinářské i nepotravinářské značky, hledáme vhodné kandidáty na pozici Administrativní pracovník zákaznického servisu.

Náplň práce:

  • příjem objednávek a zajištění dodávek zboží k zákazníkům
  • vystavovat faktury
  • příjem zboží na sklad
  • zajišťovat bezchybnou a plynulou komunikaci s logistickým partnerem
  • občasné objednávky zahraniční dopravy
  • příprava podkladů pro měsíční uzávěrku skladu
  • Ekokom - příprava podkladů a reportování

Požadujeme:

  • dokončené středoškolské vzdělání
  • komunikační dovednosti, logické myšlení
  • předchozí praxe na obdobné pozici
  • zkušenost s objednávkami, znalost skladového hospodářství a Ekokomu
  • znalost práce s PC (Cézar, Orion, Excel, Word, Outlook, internet)
  • mírně pokročilá znalost angličtiny
  • pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost

Nabízíme:

  • příjemné pracovní prostředí ve vile v rezidenční části Vinohrad
  • firemní kultura menší společnosti s mezinárodním zázemím
  • pracovní smlouva na dobu neurčitou
  • dovolená 5 týdnů
  • možnost občasné práce z domova
  • vzdělávací a jazykové kurzy
  • občerstvení v kancelářích
  • stravenky
  • firemní akce se sportovním zaměřením, pro nesportovce jiné možnosti
  • zvýhodněné ceny na prodávané produkty
  • nástup možný ihned
  • místo výkonu práce: Praha - Vinohrady

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.