předvýběr.cz

Administrativní pracovnice

Zveřejněno 11.10.2021


Pro našeho klienta, realizační společnost, která se zabývá dodávkami vzduchotechniky, klimatizace a topení pro stavby, hledáme vhodného kandidáta, který bude podporou celého týmu na pozici Administrativní pracovnice.

Náplň práce

  • Odesílání a vyřizování objednávek
  • Fakturace, zapisování faktur, reportování účetní
  • Kontrola docházky a tvorba podkladů pro účetní
  • Tvorba cenových nabídek
  • Plánování servisů u zákazníků ve spolupráci s techniky
  • Práce v internetovém bankovnictví – odesílání plateb, odesílání mezd, kontrola plateb
  • Plánování technických prohlídek firemních aut, popř. plánování servisu/oprav
  • Péče o správný chod kanceláře

Požadujeme

  • Pečlivou a zodpovědnou osobu
  • Praxi na obdobné administrativní pozici podmínkou
  • Uživatelskou znalost MS Office (Outlook, Excel, Word)
  • Rodilou znalost českého jazyka

Nabízíme

  • Práci na HPP – plný úvazek
  • Pevnou pracovní dobu 7:00 – 15:30
  • Práci v malé rodinné firmě
  • Odpovídají platové podmínky s možností odměn po zkušební době
  • K dispozici PC, mobil, případně automobil
  • Řádné zaškolení
  • Nástup možný ihned
  • Místo výkonu práce: Praha 15 – Horní Měcholupy

V případě zájmu nám zašlete Váš strukturovaný životopis. V nejbližší době Vás budeme kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.



Kontakt:
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.