předvýběr.cz
Administrativní pracovnice
Zveřejněno 11.10.2021
Pro našeho klienta, realizační společnost, která se zabývá dodávkami vzduchotechniky, klimatizace a topení pro stavby, hledáme vhodného kandidáta, který bude podporou celého týmu na pozici Administrativní pracovnice.
Náplň práce
- Odesílání a vyřizování objednávek
- Fakturace, zapisování faktur, reportování účetní
- Kontrola docházky a tvorba podkladů pro účetní
- Tvorba cenových nabídek
- Plánování servisů u zákazníků ve spolupráci s techniky
- Práce v internetovém bankovnictví – odesílání plateb, odesílání mezd, kontrola plateb
- Plánování technických prohlídek firemních aut, popř. plánování servisu/oprav
- Péče o správný chod kanceláře
Požadujeme
- Pečlivou a zodpovědnou osobu
- Praxi na obdobné administrativní pozici podmínkou
- Uživatelskou znalost MS Office (Outlook, Excel, Word)
- Rodilou znalost českého jazyka
Nabízíme
- Práci na HPP – plný úvazek
- Pevnou pracovní dobu 7:00 – 15:30
- Práci v malé rodinné firmě
- Odpovídají platové podmínky s možností odměn po zkušební době
- K dispozici PC, mobil, případně automobil
- Řádné zaškolení
- Nástup možný ihned
- Místo výkonu práce: Praha 15 – Horní Měcholupy
V případě zájmu nám zašlete Váš strukturovaný životopis. V nejbližší době Vás budeme kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Kontakt:PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.