Zavoláme Vám

Sečtěte a zaokrouhlete (34.8 + 15.6) *

Pošlete nám své číslo a my Vám zavoláme zpět.

Zavoláme Vám

Sečtěte a zaokrouhlete (43.6 + 31.7) *

Pošlete nám své číslo a my Vám zavoláme zpět.

+420 246 086 014

Sečtěte a zaokrouhlete (47.2 + 9.5) *

Nacházíte se zde: Úvod » Inzerované pozice » Asistentka/back office

Asistentka/back office

Zveřejněno: 29. 09. 2021

Pro našeho klienta, společnost, jejíž hlavními produkty jsou laboratorní vybavení a vybavení pro výzkum, hledáme vhodné kandidáty na pozici Asistentka/back office.

Náplň práce

  • Zpracovávání cenových nabídek, dle požadavků kolegů
  • Připravování hromadných mailů
  • Kompletní zpracovávání objednávek

­ - Potvrzení klientům
­ - Objednání u dodavatele
­ - Organizování/dohlížení na dopravu + komunikace s dodavatelem
­ - Přijetí zboží a rozeslání klientům
­ - Tvorba faktur

  • Účast na veřejných zakázkách

­ - Po komunikaci se zákazníkem/kolegy připravit zboží do VZ
­ - Přihlášení se do VZ včetně veškeré dokumentace
­ - Komunikace se zadavatelem a doplňování dokumentace VZ
­ - Objednávka a dodání zboží podle VZ

  • Zodpovědnost za CRM systém

­ - Update cen produktů
­ - Komunikace s poskytovatelem
­ - Aktualizace produktů

  • Komunikace s účetní společností
  • Konference a školení – v Čechách i zahraničí
  • Základní administrativa v kanceláři

­ - Evidence smluv
­ - Objednávání potřeb pro kancelář
­ - Vedení skladové evidence

Požadavky

  • Aktivní angličtina slovem i písmem
  • Slušný psaný projev
  • Přiměřená pečlivost
  • Flexibilita, samostatnost, aktivita, organizační schopnosti
  • Praxe v administrativě min. 2 roky
  • Pokročilejší počítačové znalosti ( práce s CRM, Excel)
  • Výhodou je základní technická zdatnost (či alespoň zábava při sestavení základního přístroje)
  • Vzdělání: SŠ


Nabídka

  • Práci na IČO nebo HPP
  • Plný úvazek
  • Možnost práce v mezinárodním prostředí
  • Možnost práce mimo kancelář (občasné výjezdy do zahraničí)
  • Aktivní využívání AJ
  • Malou, flexibilní, rozvíjející se společnost
  • Možný občasný Home-office
  • Nástup ideálně v prosinci 2021
  • Benefity (mobil, PC, 5týdnů dovolené kurzy a školení)
  • Mzdové ohodnocení dle dosažených zkušeností
  • Místo výkonu práce – Praha 6

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.




Kontakt:
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Zaujala Vás nabídka?

Zašlete nám svůj životopis

 

Nebo nám zašlete Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu predvyber@predvyber.cz. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu emailu uveďte název pozice.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.

Prosím, pokud chcete zrušit váš souhlas o uchovávání vašich údajů, tak nám tuto informaci sdělte písemně na adrese predvyber@predvyber.cz.

 

Zpět na přehled pozic

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Na Kozačce 1289/7, 120 00 Praha 2 - Vinohrady.
IČ 28254104, DIČ CZ28254104
OR v Praze, sp. zn. C 125597

Pracovní doba:
Po – Čt 9.00 – 17.00 hod. a Pá 9.00 – 15.00 hod.

Kontaktní údaje
predvyber@predvyber.cz

Mapa

Nahoru