předvýběr.cz

Administrativní pracovník/ce e-shopu a expedice

Zveřejněno 01.09.2021


Pro našeho klienta, prodejce kuchyňských, domácích spotřebičů, hledáme vhodného kandidáta na pozici Administrativní pracovník/ce e-shopu a expedice.

Náplň práce

  • Komunikace se zákazníky po telefonu a mailu
  • Vyřizování online objednávek na denní bázi
  • Vystavování faktur
  • Řešení reklamací
  • Komunikace uvnitř společnosti

Požadavky

  • Ukončené SŠ vzdělání
  • Uživatelská znalost práce na PC – zejména MS Office (Excel, Word)
  • Čeština – rodilý mluvčí
  • Zkušenost s prací v e-shopu nebo znalost SDA sortimentu (vysavače, klimatizace) velkou výhodou
  • Komunikativnost, chuť pracovat, vzdělávat se a zlepšovat
  • Reference z posledního zaměstnání

Nabídka

  • Práce na HPP – plný úvazek
  • Nástupní plat 25 000 czk/měsíc
  • Výkonnostní odměny 2 000 czk/měsíc na začátku
  • Pracovní doba: PO – PÁ 8:30 – 17:00
  • Přátelský tým 7 lidí
  • Možnost občasné práce z domova
  • Sleva na firemní výrobky
  • Občerstvení na pracovišti
  • Notebook
  • Místo výkonu práce: Praha – Hostivař
  • Nástup ihned

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.



Kontakt:
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.