předvýběr.cz

Referent/ka administrativního centra

Zveřejněno 20.04.2021


Pro našeho klienta, společnost, která působí v oblasti textilního managementu, hledáme vhodného kandidáta na pozici Referent/ka administrativního centra.

Náplň práce

  • Kontrola, založení a zpracování smluv ze všech produktových oblastí
  • Příprava podkladů a organizace prvních dodávek všech produktů
  • Zajištění a kontrola fakturace nových produktů
  • Prodej po telefonu ochranných pracovních pomůcek stávajícím zákazníkům (novinky, slevy a akce)
  • Vyřizování reklamací souvisejících s první expedicí všech produktových oblastí u nových zákazníků
  • Administrativní podpora ostatním oddělením v rámci společnosti

Požadujeme

  • Ukončené SŠ vzdělání
  • Znalost práce na PC – MS Office
  • Pečlivost, komunikativnost, pozitivní přístup
  • Praxe v oblasti prodeje – výhodou, rádi zaučíme nováčka/absolventa

Nabízíme

  • Jistotu práce ve stabilní společnosti s dlouholetým působením na domácím a mezinárodním trhu
  • Práci v přátelském kolektivu
  • Zajímavé finanční ohodnocení
  • 13.a 14.plat
  • Firemní benefity: mobil, tarif pro rodinné příslušníky, příspěvek na stravování, týden dovolené navíc, příspěvek na pojištění, Multisport karta, káva a voda na pracovišti, firemní akce
  • Nástup možný ihned
  • Místo výkonu práce: Praha 20 – Horní Počernice

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.



Kontakt:
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.