předvýběr.cz
Referent/ka administrativního centra
Zveřejněno 20.04.2021
Pro našeho klienta, společnost, která působí v oblasti textilního managementu, hledáme vhodného kandidáta na pozici Referent/ka administrativního centra.
Náplň práce
- Kontrola, založení a zpracování smluv ze všech produktových oblastí
- Příprava podkladů a organizace prvních dodávek všech produktů
- Zajištění a kontrola fakturace nových produktů
- Prodej po telefonu ochranných pracovních pomůcek stávajícím zákazníkům (novinky, slevy a akce)
- Vyřizování reklamací souvisejících s první expedicí všech produktových oblastí u nových zákazníků
- Administrativní podpora ostatním oddělením v rámci společnosti
Požadujeme
- Ukončené SŠ vzdělání
- Znalost práce na PC – MS Office
- Pečlivost, komunikativnost, pozitivní přístup
- Praxe v oblasti prodeje – výhodou, rádi zaučíme nováčka/absolventa
Nabízíme
- Jistotu práce ve stabilní společnosti s dlouholetým působením na domácím a mezinárodním trhu
- Práci v přátelském kolektivu
- Zajímavé finanční ohodnocení
- 13.a 14.plat
- Firemní benefity: mobil, tarif pro rodinné příslušníky, příspěvek na stravování, týden dovolené navíc, příspěvek na pojištění, Multisport karta, káva a voda na pracovišti, firemní akce
- Nástup možný ihned
- Místo výkonu práce: Praha 20 – Horní Počernice
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Kontakt:PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.