předvýběr.cz
Expert na platební styk / Support Expert Payments
Zveřejněno 24.03.2021
Pro našeho klienta, poskytovatele fintech řešení s obratem 4 miliard dolarů, který je také předním poskytovatelem komunikačních řešení s investory a technologicky zaměřených řešení pro banky, korporace, makléře-dealery a správce majetků, hledáme vhodného kandidáta na pozici Expert na platební styk / Support Expert Payments. Klient nabízí zásadní infrastrukturu, která umožňuje v odvětví finančních služeb spolehlivě fungovat.
Úvod
Naším cílem je přilákat, rozvíjet a udržet si výjimečné talenty. Rádi pracujete samostatně, s vášní a v angažovaném a rozmanitém týmu? Hledáte rostoucí a dynamickou společnost, ve které byste mohli něco změnit? Požíváte rádi angličtinu?
Hledáme experta na platby, který by byl vyrovnanou osobou pro naše zákazníky, který by pracoval v mezinárodním týmu a byl součástí koordinovaných činností a řešil každodenní úkoly. Tato pozice je součástí zcela nového týmu v Praze (další kolegové ve Frankfurtu). Jde zejména o podporu zpracování platebních transakcí pro německé a další mezinárodní bankovní zákazníky. Na této pozici budete odpovídat vedoucímu týmu v Německu. Ve své roli zajišťujete denní proces v souladu se našimi nabízenými službami, dohodnutými standardy kvality. Měli byste mít velmi dobré znalosti o zpracování platebních transakcí (včetně EBICS, trhu platebních transakcí, požadavků na regulaci a dodržování předpisů na evropském trhu platebních transakcí nebo trhu SEPA).
Jste-li odpovědní, pečliví a orientováni na pozitivní komunikaci, máte rádi týmovou práci, pak by mohla být naše nabídka pro vás zajímavá.
Denní úkoly na vypsané pozici
- Odborná a na výsledek zaměřená podpora při zpracování veškerých dotazů zákazníků (telefonicky a/nebo písemně) ohledně platebního styku v bance
- Zpracování dotazů v různých systémech banky
- Zpracování a objasnění dotazů týkajících platebních transakcí
- Zajištění souladu s interními a externími regulačními požadavky a tržními normami
- Implementace každodenní rutiny v provozu zákazníků i vlastních procesů
- Udržování spokojenosti zákazníků na vysoké úrovni
Zkušenosti
- Rozsáhlé zkušenosti s platebními transakcemi, nejlépe praktické zkušenosti z banky nebo spořitelny
- Absolvované technické/obchodní školení na platební transakce nebo srovnatelné know-how (bankovní úředník)
- Zkušenosti se zpracováním požadavků, zákaznický servis po telefonu a prostřednictvím e-mailu v prostředí B2B nebo B2C
- Velmi dobrá znalost platebních a souvisejících procesů
- Silná orientace na zákazníka a služby
- Flexibilita, silné komunikační dovednosti, sebevědomý přístup v ústní a písemné formulaci
- Angličtina B2 (+ němčina ev. vítána, nebo pouze němčina bez angličtiny je ok)
Podmínky
- Konkurence schopné ohodnocení podle zkušeností
- Práce z domova i z kanceláře
- Firemní kurzy angličtiny s rodilým mluvčím
- Příspěvek do PF až 4,5%
- Benefit-plus karta
- Gastro pass karta, respektive příspěvek na stravování
- 5 týdnů dovolené jako standard (po odpracovaných letech další dny navíc)
- Roční bonusy
- Roční zvyšování mzdy
- Sick days
- Místo výkonu práce: Praha 8 - Karlín
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Kontakt:PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.