Zavoláme Vám

Sečtěte a zaokrouhlete (24.4 + 7.9) *

Pošlete nám své číslo a my Vám zavoláme zpět.

Zavoláme Vám

Sečtěte a zaokrouhlete (26.8 + 29.0) *

Pošlete nám své číslo a my Vám zavoláme zpět.

+420 246 086 014

Sečtěte a zaokrouhlete (35.8 + 49.0) *

Nacházíte se zde: Úvod » Inzerované pozice » Podpora/správa vzdálených přístupů

Podpora/správa vzdálených přístupů

Pro našeho klienta, společnost, která se zabývá odbornou podporou výkonu státní správy na úseku ochrany přírody a krajiny, hledáme vhodného kandidáta na pozici Podpora/správa vzdálených přístupů.

Náplň práce

Podpora FortigateVpn

  • Uživatelská podpora
  • Správa uživatelských účtů a rolí
  • Správa pravidel firewallu
  • Monitoring prostředí
  • Provádění upgradů
  • Řešení bezpečnostních incidentů
  • Zpracování a vedení bezpečnostní dokumentace
  • Vedení a aktualizace uživatelské dokumentace

Podpora videokonferenčních technologií

  • Uživatelská podpora Cisco Webex, Microsoft Teams, HCL Meetings
  • Řešení závad s dodavateli systémů
  • Řešení optimalizace síťového provozu v souvislosti s videokonferencemi
  • Dohled síťového provozu v souvislosti s videokonferencemi
  • Zpracování a aktualizace uživatelské dokumentace

Další činnosti

  • V rámci pohotovosti uživatelská podpora HCL iNotes, HCL Traveler, HCL Notes, 2FA, podpora Microsoft Office a dalšího běžného uživatelského SW

Požadujeme

  • OS Linux, Cisco IOS, základy řízení a monitoringu síťového provozu, Docker, Kubernetes , Fortigate – VPN a firewall, uživatelská znalost Microsoft Office, Cisco Webex, Microsoft Teams, HCL Meetings, HCL Notes, HCL iNotes, HCL traveler
  • Časová flexibilita
  • Psychická odolnost
  • Výborné komunikační dovednosti

Nabízíme

  • Zajímavou práci v oblasti ochrany přírody a krajiny
  • Odměňování dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. (13. platová třída)
  • Pružnou pracovní dobu
  • Příjemný pracovní kolektiv
  • Pracovní úvazek 1,0 na dobu neurčitou
  • Technické vybavení
  • Možnost sebevzdělávání v souvislosti s plněním úkolů
  • Zaměstnanecké benefity
  • 5 týdnů dovolené
  • Stravenky
  • 5 dnů tzv. „sick days“, FKSP, multisport karta.
  • Pracovní dobu: pondělí – pátek 8 hodin denně v běžnou pracovní dobu + 3 hodiny denně pohotovost, sobota – neděle pohotovost v rozsahu 10 hodin denně
  • Místo výkonu práce: Praha 11 – Chodov (v blízkosti metra)

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.



Kontakt:
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Zaujala Vás nabídka?

Zašlete nám svůj životopis

 

Nebo nám zašlete Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu predvyber@predvyber.cz. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu emailu uveďte název pozice.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.

Prosím, pokud chcete zrušit váš souhlas o uchovávání vašich údajů, tak nám tuto informaci sdělte písemně na adrese predvyber@predvyber.cz.

 

Zpět na přehled pozic

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Na Kozačce 1289/7, 120 00 Praha 2 - Vinohrady.
IČ 28254104, DIČ CZ28254104
OR v Praze, sp. zn. C 125597

Pracovní doba:
Po – Čt 9.00 – 17.00 hod. a Pá 9.00 – 15.00 hod.

Kontaktní údaje
predvyber@predvyber.cz

Mapa

Nahoru