Zavoláme Vám

Sečtěte a zaokrouhlete (0.6 + 32.1) *

Pošlete nám své číslo a my Vám zavoláme zpět.

Zavoláme Vám

Sečtěte a zaokrouhlete (22.5 + 44.4) *

Pošlete nám své číslo a my Vám zavoláme zpět.

+420 246 086 014

Sečtěte a zaokrouhlete (5.5 + 15.0) *

Nacházíte se zde: Úvod » Inzerované pozice » Office Manager/ka

Office Manager/ka

Pro našeho klienta, společnost, která se zaměřuje na technologie, komponenty a udržitelná řešení pro sofistikované výrobní procesy na různých trzích pro koncové uživatele momentálně hledáme vhodného kandidáta na pozici Office manager/ka.

Náplň práce

Organizačně-administrativní podpora

  • Zajištění denního chodu recepce a kanceláří - korespondence, služební cesty, zajištění ubytování, letenek a parkování apod.
  • Koordinace kancelářských servisních služeb - úklid, údržba, občerstvení, tiskárny - servis, spotřební materiál kancelářské potřeby (Activa), občerstvení, tonery apod.
  • Komunikace se správou budovy
  • Zajišťování a koordinace překladů
  • Administrativní podpora managementu (docházka, knihy jízd)
  • Zpracování docházky / výkazů práce techniků a příprava podkladů pro mzdy
  • Administrativní podpora pro BOZP
  • Každodenní zálohování serveru

Podpora marketingu

  • Podpora přípravy tištěných marketingových materiálů a koordinace jejich distribuce, zajištění a distribuce vánočních dárků pro klienty apod.
  • Event management (organizace akcí pro zaměstnance)
  • Kontrola dodržování stanovených pravidel korporátním marketingovým manuálem (vzhled propagačních materiálů, polepy služebních vozidel atp.)

Podpora dodávek a nákupu

  • Administrativní podpora nákupu
  • Drobné kancelářské objednávky a nákupy

Fleet management

  • Výběrová řízení nových operativních leasingů
  • Organizace převzetí/odevzdání vozu od LS
  • Kontrola nájezdu vozů dle smluvených km
  • Správa vozů v majetku společnosti (zákonné pojištění, servis)

Požadujeme

  • Min SŠ vzdělání
  • Zkušenosti s office managementem
  • Anglický jazyk na komunikativní úrovni
  • ŘP skupiny B
  • Samostatnost
  • Kreativitu

Nabízíme

  • Práci na HPP
  • Stravenkový paušál
  • 5 týdnů dovolené
  • Příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění (po 1 odpracovaném roce).
  • Vzdělávání i výuka AJ
  • Teambuildingy
  • Vánoční večírek
  • Místo výkonu práce: Praha 3 - Žižkov

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.



Kontakt:
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Zaujala Vás nabídka?

Zašlete nám svůj životopis

 

Nebo nám zašlete Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu predvyber@predvyber.cz. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu emailu uveďte název pozice.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.

Prosím, pokud chcete zrušit váš souhlas o uchovávání vašich údajů, tak nám tuto informaci sdělte písemně na adrese predvyber@predvyber.cz.

 

Zpět na přehled pozic

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Na Kozačce 1289/7, 120 00 Praha 2 - Vinohrady.
IČ 28254104, DIČ CZ28254104
OR v Praze, sp. zn. C 125597

Pracovní doba:
Po – Čt 9.00 – 17.00 hod. a Pá 9.00 – 15.00 hod.

Kontaktní údaje
predvyber@predvyber.cz

Mapa

Nahoru