Zavoláme Vám

Sečtěte a zaokrouhlete (12.8 + 8.6) *

Pošlete nám své číslo a my Vám zavoláme zpět.

Zavoláme Vám

Sečtěte a zaokrouhlete (8.4 + 3.3) *

Pošlete nám své číslo a my Vám zavoláme zpět.

+420 246 086 014

Sečtěte a zaokrouhlete (37.0 + 25.3) *

Nacházíte se zde: Úvod » Inzerované pozice » Asistent/ka obchodního oddělení, obchodní administrátor/ka

Asistent/ka obchodního oddělení, obchodní administrátor/ka

Zveřejněno: 11. 02. 2021

Pro našeho klienta, distributora softwaru pro návrh plošných spojů v oboru vývoje elektroniky, hledáme vhodné kandidáty na pozici Asistent/ka obchodního oddělení, obchodní administrátor/ka.

Jedná se o malou, dynamickou a úspěšnou společnost. Na trhu patří v oboru k největším, distribuované produkty najdete již více než 20 let v největších a nejmodernějších firmách působících v České a Slovenské republice.

Náplň práce

  • aktivní denní řešení firemní a obchodní agendy společnosti
  • vystavování nabídek, objednávek, faktur a ostatních presales/sales dokumentů
  • poskytování informací zákazníkům a zájemcům o produktech
  • aktivní telefonická a emailová komunikace se zákazníky a potenciálními klienty
  • samostatná práce na obchodních případech (od prvního kontaktu až po zaslání faktury)
  • starost o svěřené obchodní případy
  • zpracovávání přehledu potenciálních obchodů (forecasting)
  • administrativní podpora sales & support týmu
  • administrativní podpora marketingu
  • organizační zajišťování odborných akcí společnosti

Požadujeme

  • dobré, prokazatelné výsledky v předcházejících činnostech (práce, brigáda)
  • výborné komunikační schopnosti
  • příjemné a profesionální vystupování
  • ochota učit se novým věcem
  • aktivní znalost anglického jazyka
  • rutinní znalost práce s PC
  • organizační schopnosti, spolehlivost, pečlivost, odpovědnost, samostatnost
  • loajalita k zaměstnavateli

Výhodou

  • zkušenosti s ovládáním software SalesForce, SW Pohoda, MS Office
  • zkušenosti s prodejem softwarových produktů
  • zkušenosti s prací v obchodním týmu
  • technické cítění, elektrotechnika
  • řidičský průkaz skupiny B

Nabízíme

  • práci na hlavní pracovní poměr
  • dobré platové ohodnocení: základní hrubá mzda až 30.000 Kč + výkonnostní prémie
  • každoroční valorizace základu mzdy
  • 7 hodinová pracovní doba
  • 5 týdnů dovolené
  • 3 sick days
  • pěkné a moderní pracovní prostředí v Brně s výbornou dopravní dostupností - Babák Office
  • aktivní podíl na rozvoji dynamické firmy
  • přátelský a nekuřácký kolektiv
  • nástup možný ihned
  • lokalita Brno

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.



Kontakt:
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Zaujala Vás nabídka?

Zašlete nám svůj životopis

 

Nebo nám zašlete Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu predvyber@predvyber.cz. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu emailu uveďte název pozice.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.

Prosím, pokud chcete zrušit váš souhlas o uchovávání vašich údajů, tak nám tuto informaci sdělte písemně na adrese predvyber@predvyber.cz.

 

Zpět na přehled pozic

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Na Kozačce 1289/7, 120 00 Praha 2 - Vinohrady.
IČ 28254104, DIČ CZ28254104
OR v Praze, sp. zn. C 125597

Pracovní doba:
Po – Čt 9.00 – 17.00 hod. a Pá 9.00 – 15.00 hod.

Kontaktní údaje
predvyber@predvyber.cz

Mapa

Nahoru