Nacházíte se zde: Úvod » Inzerované pozice » Týmová asistentka
Týmová asistentka
Zveřejněno: 08. 02. 2021
Pro našeho klienta, prestižní advokátní kancelář, hledáme zajímavé kandidáty/-tky na pozici Týmová asistent/ka.Náplň práce
- příprava podkladů pro fakturaci (evidence podkladů, práce s interní databází, spolupráce s finanční účtárnou a kolegy napříč kanceláří, komunikace s klienty)
- administrativní podpora týmu právníků (cca 5-7 právníků v týmu; podpora v organizování schůzek s významnými klienty a obchodními partnery kanceláře, zajišťování služebních cest, letenek, ubytování, vyúčtování služebních cest aj.)
- práce s interními systémy (CRM, DMS aj.)
- úprava a formátování dokumentů, smluv a prezentačních materiálů
- podpora při zajištění organizačně-administrativního chodu kanceláře
Požadavky
- velmi dobrou znalost práce na PC (zejména Word – formátování textu, nastavení číslování, Excel – základní funkce)
- znalost anglického jazyka (pro základní orientaci v psaném textu, psaní krátkých emailů, vyřizování telefonických vzkazů apod.), znalost německého jazyka velkou výhodou
- výborná čeština
- praxi na obdobné pozici vítána
- komunikativnost a schopnost práce v týmu
- organizační schopnosti a samostatnost
- schopnost práce i v časovém tlaku
- pečlivost, diskrétnost, flexibilitu a loajalitu
Nabízíme
- zajímavou pracovní příležitost v přátelském kolektivu trvale rostoucí společnosti
- práce na HPP
- zodpovědné pracovní úkoly spojené s podporou špičkového právního týmu
- interní školení
- zajímavé finanční ohodnocení a zajímavou nabídku firemních benefitů (3 sickdays, příspěvek na penzijní připojištění a životní pojištění, karta Multisport, slevové karty a další)
- nástup možný ihned/dohodou
- moderní kanceláře: Praha 1
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Kontakt:PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Další pozice z Administrativa
- Administrativní podpora obchodu a marketingu
- Nové Administrativní referent/ka dopravy v oblasti zemědělství
- Administrátor/ka - koordinátor/ka vzdělávání
- Asistent/ka obchodního oddělení, obchodní administrátor/ka
- Asistentka obchodu a nákupu
- Fakturant/ka
- Nové Koordinátor importu
- Koordinátor klientských změn
- Obchodník pro B2B
- Personal assistant to CEO
Zaujala Vás nabídka?
Nebo nám zašlete Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu predvyber@predvyber.cz. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu emailu uveďte název pozice.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Prosím, pokud chcete zrušit váš souhlas o uchovávání vašich údajů, tak nám tuto informaci sdělte písemně na adrese predvyber@predvyber.cz.