Zavoláme Vám

Sečtěte a zaokrouhlete (3.3 + 3.2) *

Pošlete nám své číslo a my Vám zavoláme zpět.

Zavoláme Vám

Sečtěte a zaokrouhlete (10.0 + 11.3) *

Pošlete nám své číslo a my Vám zavoláme zpět.

+420 246 086 014

Sečtěte a zaokrouhlete (44.6 + 5.4) *

Nacházíte se zde: Úvod » Inzerované pozice » Asistentka obchodu a nákupu

Asistentka obchodu a nákupu

Pro našeho klienta, společnost, která je významným distributorem surovin a ingrediencí té nejvyšší kvality pro potravinářství, krmivářství, doplňky stravy, kosmetiku, bytovou a speciální chemii, hledáme vhodného kandidáta na pozici Asistent/ka prodeje a nákupu.

Náplň práce

  • zajištění chodu kanceláře
  • administrativní podpora prodeje
  • příjem objednávek, jejich evidence a další zpracování dle instrukcí
  • práce v prodejním modulu firemního programu Helios
  • zadání a vystavení dokladů spojených s prodejem a dodáním materiálu
  • informace o stavu skladových zásob
  • evidence veškerých vzorků dodaných klientům
  • organizace mezinárodní dopravy a dodávek materiálů a vzorků, sledování průběhu dodávky materiálů a vzorků
  • organizace clení příchozích zásilek včetně reportů pro mateřskou společnost
  • asistentské práce pro vedení společnosti
  • postupy a činnosti vyplývající z požadavků FAMI QS

Požadujeme

  • ukončené středoškolské vzdělání (výhodou ekonomický/chemický obor)
  • komunikativní AJ (zejména pro písemnou komunikaci)
  • znalost práce na PC - MS Office
  • znalost programu Helios výhodou
  • schopnost komunikace s klienty, prodejci, přepravci
  • systematičnost, důslednost, týmové zaměření
  • schopnost týmové práce v malém kolektivu

Nabízíme

  • práci na HPP
  • smlouvu na dobu neurčitou s 6 měsíční zkušební dobou
  • základní plat 35 000 Kč + osobní ohodnocení až 5 000 Kč
  • pružnou pracovní dobu dle domluvy
  • možnost home office (30% pracovního času)
  • fitness zdarma, možnost využití sauny na pracovišti
  • 5 týdnů dovolené
  • firemní benefity pro dovolenou, vzdělávání a aktivity dětí
  • možnost příspěvku na penzijní/životní připojištění
  • místo výkonu práce: Praha 4 – Braník
  • možnost nástupu: únor/březen 2021

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.



Kontakt:
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Zaujala Vás nabídka?

Zašlete nám svůj životopis

 

Nebo nám zašlete Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu predvyber@predvyber.cz. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu emailu uveďte název pozice.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.

Prosím, pokud chcete zrušit váš souhlas o uchovávání vašich údajů, tak nám tuto informaci sdělte písemně na adrese predvyber@predvyber.cz.

 

Zpět na přehled pozic

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Na Kozačce 1289/7, 120 00 Praha 2 - Vinohrady.
IČ 28254104, DIČ CZ28254104
OR v Praze, sp. zn. C 125597

Pracovní doba:
Po – Čt 9.00 – 17.00 hod. a Pá 9.00 – 15.00 hod.

Kontaktní údaje
predvyber@predvyber.cz

Mapa

Nahoru