Zavoláme Vám

Sečtěte a zaokrouhlete (45.1 + 16.4) *

Pošlete nám své číslo a my Vám zavoláme zpět.

Zavoláme Vám

Sečtěte a zaokrouhlete (15.9 + 26.4) *

Pošlete nám své číslo a my Vám zavoláme zpět.

+420 246 086 014

Sečtěte a zaokrouhlete (44.1 + 32.4) *

Nacházíte se zde: Úvod » Inzerované pozice » Asistent/ka technického a obchodního oddělení

Asistent/ka technického a obchodního oddělení

Chcete pracovat v kolektivu, který je stabilní, pomůže Vám a ve kterém Vás bude práce bavit?

Potřebujete mít čas i na sebe a svou rodinu a pracovat pouze od pondělí do pátku a max. do 16:30?

Preferujete raději menší kolektiv a přátelskou atmosféru? Baví Vás jak administrativní práce, tak i komunikace s lidmi?

Pokud ano, pak hledáme možná právě Vás: Asistenta/asistentku technického a obchodního oddělení

Jsme dceřiná společnost německé firmy působící v oblasti mechanického i elektronického zabezpečení.

Co Vás na této pozici čeká

  • Každodenní komunikace se zákazníky (převážně telefonická a e-mailová) a zpracování jejich objednávek v systému Premier
  • Administrativní agenda (korespondence, zakládání dokumentů, archivování a skartování dokumentů); příprava podkladů pro účetní
  • Fakturace objednávek; zasílání upomínek, apod.
  • Zadávání platebních příkazů v internetovém bankovnictví
  • Komunikace s vedoucími oddělení a skladu a administrativní podpora týmu
  • Pomoc s organizací firemních událostí (firemní obědy, teambuildingy, Vánoce atd.)
  • Pomoc se zajišťováním základních provozních činností společnosti

Jak si Vás představujeme

  • SŠ vzdělání a zkušenosti s prací na obdobné pozici podmínkou
  • Alespoň mírně pokročilá znalost AJ nebo NJ podmínkou
  • Uživatelská znalost MS Excel, MS PowerPoint, MS Word podmínkou
  • Zkušenost s prací v systémech Premier, Pohoda, Helios, SAP, nebo obdobných je velkou výhodou
  • Samostatnost při řešení široké škály úkolů a situací
  • Příjemné vystupování a komunikativnost
  • Pečlivost, zodpovědnost a spolehlivost, podpora týmové práce
  • Ochota učit se novým věcem

Čím Vás za to odměníme

  • Pěkné pracovní prostředí v nově zrekonstruovaných prostorech
  • Práce v přátelském kolektivu
  • Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok, poté na dobu neurčitou
  • Adekvátní mzdové ohodnocení navýšené po zkušební době; nástupní plat 27.000,00 Kč
  • Stravenky v hodnotě 105,00 Kč
  • Káva a pitný režim zdarma, firemní akce a teambuildingy
  • Dovolená 5 týdnů
  • Zaměstnanecká sleva firemní produkty
  • Nástup dohodou
  • Místo výkonu práce: Vestec

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.



Kontakt:
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Zaujala Vás nabídka?

Zašlete nám svůj životopis

 

Nebo nám zašlete Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu predvyber@predvyber.cz. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu emailu uveďte název pozice.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.

Prosím, pokud chcete zrušit váš souhlas o uchovávání vašich údajů, tak nám tuto informaci sdělte písemně na adrese predvyber@predvyber.cz.

 

Zpět na přehled pozic

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Na Kozačce 1289/7, 120 00 Praha 2 - Vinohrady.
IČ 28254104, DIČ CZ28254104
OR v Praze, sp. zn. C 125597

Pracovní doba:
Po – Čt 9.00 – 17.00 hod. a Pá 9.00 – 15.00 hod.

Kontaktní údaje
predvyber@predvyber.cz

Mapa

Nahoru