Zavoláme Vám

Sečtěte a zaokrouhlete (34.0 + 17.3) *

Pošlete nám své číslo a my Vám zavoláme zpět.

Zavoláme Vám

Sečtěte a zaokrouhlete (20.1 + 19.2) *

Pošlete nám své číslo a my Vám zavoláme zpět.

Česky EN Slovensky
+420 246 086 014 | predvyber@predvyber.cz

+420 246 086 014

Sečtěte a zaokrouhlete (28.4 + 40.5) *

Nacházíte se zde: Úvod » Inzerované pozice » Referent/referentka do oddělení péče o zákazníky

Referent/referentka do oddělení péče o zákazníky

Zveřejněno: 25. 06. 2020

Pro našeho klienta, státní příspěvkovou organizaci, hledáme vhodné kandidáty na pozici Referent/referentka do oddělení péče o zákazníky.

Požadavky

  • středoškolské vzdělání s maturitou (knihovník, informační specialista výhodou)
  • povědomí o problematice technické normalizace - výhodou
  • kladný vztah k IT - dobrá uživatelská znalost základního kancelářského SW a schopnost orientace v prostředí databází
  • výbornou znalost českého jazyka
  • komunikativní znalost anglického jazyka včetně základní orientace v technickém textu
  • samostatnost, pečlivost, zodpovědnost, aktivní přístup k řešení problémů, schopnost komunikace se zákazníkem
  • psychickou odolnost

Pracovní náplň

  • technická podpora uživatelů informačního systému ČSN online (obsluha emailové adresy a informační telefonní linky)
  • poskytování informací o technických normách a o technické normalizaci obecně (obsluha emailové adresy a informační telefonní linky) – práce s bibliografickými a plnotextovými databázemi
  • zpracování cenových nabídek, vyřizování objednávek tuzemských i zahraničních
  • obsluha v prodejně technických norem (prodej publikací)
  • vystavování faktur
  • vedení pokladny
  • administrativní podpora oddělení

Nabízíme

  • různorodou práci v organizaci jediné svého druhu na území ČR, možnost zapojit
  • se do vývoje nových produktů a služeb
  • nástup od 1. září 2020 nebo dle dohody
  • zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou, možnost navázání dlouhodobé spolupráce
  • pružné rozvržení pracovní doby
  • 25 dnů dovolené
  • zaměstnanecké benefity (sick-days, Unišek+FKSP, stravenková karta)
  • finanční ohodnocení dohodou, a to na základě dosaženého vzdělání a zkušeností
  • možnost dalšího odborného a jazykového vzdělávání
  • pracoviště Praha 8 - Palmovka

V případě zájmu nám zašlete Váš strukturovaný životopis. V nejbližší době Vás budeme kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.



Kontakt:
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Zaujala Vás nabídka?

Zašlete nám svůj životopis

Sečtěte a zaokrouhlete (5.6 + 0.4) *

* Údaje označené hvězdičkou a tučně jsou povinné.

Nebo nám zašlete Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu predvyber@predvyber.cz. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu emailu uveďte název pozice.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.

Prosím, pokud chcete zrušit váš souhlas o uchovávání vašich údajů, tak nám tuto informaci sdělte písemně na adrese predvyber@predvyber.cz.

 

Zpět na přehled pozic

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Na Kozačce 1289/7, 120 00 Praha 2 - Vinohrady.
IČ 28254104, DIČ CZ28254104
OR v Praze, sp. zn. C 125597

Pracovní doba:
Po – Čt 9.00 – 17.00 hod. a Pá 9.00 – 15.00 hod.

Kontaktní údaje
predvyber@predvyber.cz

Mapa

Nahoru