předvýběr.cz
Koordinátor servisního oddělení
Zveřejněno 05.06.2020
Pro našeho klienta, společnost patřící mezi přední firmy v oblasti protipožární ochrany, hledáme vhodné kandidáty na pozici: Koordinátor servisního oddělení.
Náplň práce
- Komunikace s novými i stávajícími zákazníky včetně obchodní činnosti
- Organizace a vedení evidence servisní činnosti včetně přidělování úkolů servisním technikům
- Tvorba cenových nabídek a přijímání objednávek
- Objednávky materiálu
- Spolupráce s kolegy na ostatních projektech
Požadujeme
- Minimálně středoškolské vzdělání v technickém oboru
- Dobrou znalost práce na PC (MS Office je podmínkou, výhodou je znalost AutoCAD)
- Praxe na obdobné pozici - výhodou, pozice je vhodná i pro absolventy
- ŘP skupiny B, aktivní řidič
- Znalost Aj nebo Nj na komunikativní úrovni - komunikace s dodavateli i zákazníky
- Odpovědnost, samostatnost, komunikativnost a organizační schopnosti
- Pozitivní přístup a myšlení
Nabízíme
- Práci na hlavní pracovní poměr
- Mobilní telefon
- Stravenky
- 13. plat
- 20 dnů dovolené + 2 sick days
- Odpovídající platové ohodnocení
- Pracovní doba 7:00 - 16:00
- Místo výkonu práce: Praha 4 - Braník
V případě zájmu nám zašlete Váš strukturovaný životopis. V nejbližší době Vás budeme kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Kontakt:PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.