předvýběr.cz

Administrativní pracovník/ce - oddělení rozúčtování

Zveřejněno 12.05.2020


Pro našeho klienta, společnost poskytující služby v oblasti měření a rozúčtování nákladů, hledáme vhodného kandidáta na pozici Administrativní pracovník/ce - oddělení rozúčtování.

Požadavky

  • Vzdělání: SŠ zakončena maturitní zkouškou
  • Praxe v administrativě vítána
  • Dobrá znalost práce na PC (MS Excel, Word, účetní program POHODA)
  • Práce s daty a čísly, schopnost logického uvažování, samostatnost, pečlivost, komunikační předpoklady

Náplň práce

  • Práce na PC se speciálním programem pro rozúčtování nákladů na teplo, teplou a studenou vodu
  • Zadávání dat z odečtových protokolů, aktualizace dat a jejich správa
  • Rozúčtování nákladů na základě předaných podkladů od správních firem
  • Zasílání rozúčtování ke schválení elektronickou poštou, písemná a ústní komunikace
  • Tisk protokolů z rozúčtování a jejich odesílání
  • Vystavování faktur z rozúčtování, řešení reklamací klientů, řešení pohledávek

Nabídka

  • Práce na hlavní pracovní poměr
  • Pracovní doba: PO – PÁ, 7:30 – 16:00, v době rozúčtování práce i o víkendech (nárazově podle potřeby)
  • Benefity – 5 týdnů dovolené, stravenky pro zaměstnance, mobilní telefon, mimořádné odměny po skončení rozúčtování (leden - květen)
  • Místo výkonu práce: Praha 10 – Hostivař

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.



Kontakt:
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.