předvýběr.cz

Asistentka společnosti

Zveřejněno 05.02.2020


Pro našeho klienta, společnost, která je součástí realitního holdingu, která zastřešuje jedenáct specializovaných firem, hledáme vhodného kandidáta na pozici Asistentka společnosti.

Náplň práce

  • pro společnost obecně: správa datových schránek, přepojování telefonů (15 osob ve firmě), kopírování, správa hlavní emailové adresy, drobné pochůzky
  • podpora účetní: přehled došlých faktur, základní zadávání faktur do Heliosu (AP Ledger), roční přehled inventury majetku

Základní požadavky

  • základní znalost Heliosu (AP Ledger)
  • dobrá znalost MS Office
  • výborná znalost českého jazyka
  • pokročilá znalost anglického nebo německého jazyka
  • komunikativní osobnost
  • schopnost efektivní organizace práce
  • zvládání stresových situací a přirozenou asertivitu
  • řidičské oprávnění B

Benefity

  • stravenky
  • možnost 13-tého platu
  • firemní teambuildingové akce
  • občerstvení na pracovišti
  • mobil i pro osobní použití
  • sídlo v centru Prahy
  • firma ve skupině rakouské Raiffeisenlandesbank OÖ

V případě zájmu nám zašlete Váš strukturovaný životopis. V nejbližší době Vás budeme kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.



Kontakt:
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.