předvýběr.cz
Asistentka společnosti
Zveřejněno 05.02.2020
Pro našeho klienta, společnost, která je součástí realitního holdingu, která zastřešuje jedenáct specializovaných firem, hledáme vhodného kandidáta na pozici Asistentka společnosti.
Náplň práce
- pro společnost obecně: správa datových schránek, přepojování telefonů (15 osob ve firmě), kopírování, správa hlavní emailové adresy, drobné pochůzky
- podpora účetní: přehled došlých faktur, základní zadávání faktur do Heliosu (AP Ledger), roční přehled inventury majetku
Základní požadavky
- základní znalost Heliosu (AP Ledger)
- dobrá znalost MS Office
- výborná znalost českého jazyka
- pokročilá znalost anglického nebo německého jazyka
- komunikativní osobnost
- schopnost efektivní organizace práce
- zvládání stresových situací a přirozenou asertivitu
- řidičské oprávnění B
Benefity
- stravenky
- možnost 13-tého platu
- firemní teambuildingové akce
- občerstvení na pracovišti
- mobil i pro osobní použití
- sídlo v centru Prahy
- firma ve skupině rakouské Raiffeisenlandesbank OÖ
V případě zájmu nám zašlete Váš strukturovaný životopis. V nejbližší době Vás budeme kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Kontakt:PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.