předvýběr.cz
Administrativní výpomoc - předpisářka nájmu
Zveřejněno 12.12.2019
Pro našeho klienta, společnost zabývající se servisem spojeným se správou, provozem a údržbou nemovitostí, hledáme vhodné kandidáty na pozici Administrativní výpomoc - předpisářka nájmu.
Náplň práce
- spolupráce s hlavním účetním ve firmě
- zpracování bankovních výpisů a faktur pro jednotlivé klienty
- předepisování nájmu a kontrola plateb nájemců a majitelů bytů, provádění vyúčtování služeb a příprava reportu pro klienty
- zadávání dat ze softwaru na správu nemovitostí
- provádění vyúčtování služeb jednou ročně a kontrola plateb
- upomínání plateb
Požadujeme
- pečlivost a rozvážnost
- znalost práce s čísly a základní orientace v pojmech pro vedení daňové evidence/účetnictví
- středoškolské - obchodní akademie
- praxe v oboru výhodou
- anglický jazyk výhodou (komunikace s anglicky hovořícími nájemci)
Nabízíme
- práci na IČO nebo HPP – vhodné pro matky po mateřské dovolené
- možnost zkráceného úvazku
- pravidelná pracovní doba ideálně 8-16 hod
- benefity: mobil, PC, auto, stravenky, flexibilní pracovní doba, příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění, dovolená 5 týdnů.
- zaškolení od kolegů
- místo výkonu práce: kancelář v Bruselské ulici – Praha
- tým 5ti kolegů
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Kontakt:PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.