předvýběr.cz

Administrativní výpomoc - předpisářka nájmu

Zveřejněno 12.12.2019


Pro našeho klienta, společnost zabývající se servisem spojeným se správou, provozem a údržbou nemovitostí, hledáme vhodné kandidáty na pozici Administrativní výpomoc - předpisářka nájmu.


Náplň práce

  • spolupráce s hlavním účetním ve firmě
  • zpracování bankovních výpisů a faktur pro jednotlivé klienty
  • předepisování nájmu a kontrola plateb nájemců a majitelů bytů, provádění vyúčtování služeb a příprava reportu pro klienty
  • zadávání dat ze softwaru na správu nemovitostí
  • provádění vyúčtování služeb jednou ročně a kontrola plateb
  • upomínání plateb


Požadujeme

  • pečlivost a rozvážnost
  • znalost práce s čísly a základní orientace v pojmech pro vedení daňové evidence/účetnictví
  • středoškolské - obchodní akademie
  • praxe v oboru výhodou
  • anglický jazyk výhodou (komunikace s anglicky hovořícími nájemci)


Nabízíme

  • práci na IČO nebo HPP – vhodné pro matky po mateřské dovolené
  • možnost zkráceného úvazku
  • pravidelná pracovní doba ideálně 8-16 hod
  • benefity: mobil, PC, auto, stravenky, flexibilní pracovní doba, příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění, dovolená 5 týdnů.
  • zaškolení od kolegů
  • místo výkonu práce: kancelář v Bruselské ulici – Praha
  • tým 5ti kolegů



Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.



Kontakt:
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.