předvýběr.cz

Asistent/ka jednatele společnosti

Zveřejněno 06.11.2019


Pro našeho klienta, společnost, která realizuje projekty a dodávky v oblasti systémů pro řízení silniční dopravy a IT řešení pro chytrou mobilitu, hledáme nového kolegu či kolegyni na pozici Asistent/ka jednatele společnosti.

Náplň práce

  • Zajištění chodu kanceláře
  • Příprava smluv a podkladů pro jednání
  • Práce s hotovostní pokladnou
  • Práce s datovou schránkou
  • Asistence řediteli a jednateli společnosti
  • Telefonická a mailová komunikace
  • Podpora marketingových a administrativních činností pro obchod, techniku a realizaci zakázek

Požadujeme

  • Minimálně SŠ vzdělání
  • Znalost AJ na komunikativní úrovni podmínkou
  • Schopnost pracovat se SAP výhodou
  • Uživatelskou znalost práce s PC
  • Pokročilou znalost MS Office
  • Samostatnost a zodpovědnost
  • Loajalitu
  • Komunikativnost
  • NJ výhodou

Nabízíme

  • Smlouvu na dobu určitou min. do 9/2022
  • Možnost práce i na částečný úvazek (6hod denně)
  • Vhodné i pro absolventy
  • Příležitost k seberealizaci a možnost osobního a profesního růstu
  • Systém firemního vzdělávání a školení
  • 13. plat, příspěvek na stravné, mobilní telefon k soukromému využití apod.
  • 5 týdnů dovolené
  • Místo výkonu práce – Praha 4

V případě zájmu nám zašlete Váš strukturovaný životopis. V nejbližší době Vás budeme kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.



Kontakt:
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.