předvýběr.cz

Asistentka servisu / recepční

Zveřejněno 15.11.2019


Pro našeho klienta, společnost, která se již 21 let zabývá prodejem a servisem osobních a užitkových vozidel, hledáme vhodného kandidáta na pozici Asistentka servisu / recepční.

Popis pracovní pozice

  • správa administrativní a organizační agendy vedení společnosti
  • tvorba pozitivní image a dobrého jména společnosti
  • spolupráce na trvalém zlepšování vnitřních procesů
  • oslovování zákazníků
  • dodržování předepsaných standardů Mercedes-Benz
  • vyřizování a přepojování telefonických hovorů pro pracovníky servisního oddělení
  • znalost a zdokonalování se v cizím světovém jazyce (anglický nebo německý jazyk, oba výhodou)

Profil kandidáta

  • SŠ vzdělání
  • velmi dobrá znalost práce s PC (Microsoft Office, internet)
  • časová flexibilita
  • praxe v administrativě
  • samostatnost, zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost
  • silná zákaznická orientace, příjemné vystupování
  • znalost AJ/NJ na komunikativní úrovni

Nabízíme

  • zajímavou práci v moderním autoservisu
  • novou příležitost pro seberealizaci
  • prostředí prémiové značky
  • stravenky
  • slevy na firemní výrobky a služby
  • místo výkonu práce: Praha - Karlín

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.



Kontakt:
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.