předvýběr.cz
Asistentka servisu / recepční
Zveřejněno 15.11.2019
Pro našeho klienta, společnost, která se již 21 let zabývá prodejem a servisem osobních a užitkových vozidel, hledáme vhodného kandidáta na pozici Asistentka servisu / recepční.
Popis pracovní pozice
- správa administrativní a organizační agendy vedení společnosti
- tvorba pozitivní image a dobrého jména společnosti
- spolupráce na trvalém zlepšování vnitřních procesů
- oslovování zákazníků
- dodržování předepsaných standardů Mercedes-Benz
- vyřizování a přepojování telefonických hovorů pro pracovníky servisního oddělení
- znalost a zdokonalování se v cizím světovém jazyce (anglický nebo německý jazyk, oba výhodou)
Profil kandidáta
- SŠ vzdělání
- velmi dobrá znalost práce s PC (Microsoft Office, internet)
- časová flexibilita
- praxe v administrativě
- samostatnost, zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost
- silná zákaznická orientace, příjemné vystupování
- znalost AJ/NJ na komunikativní úrovni
Nabízíme
- zajímavou práci v moderním autoservisu
- novou příležitost pro seberealizaci
- prostředí prémiové značky
- stravenky
- slevy na firemní výrobky a služby
- místo výkonu práce: Praha - Karlín
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Kontakt:PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.