předvýběr.cz
Asistent/ka jednatele společnosti
Zveřejněno 06.11.2019
Pro našeho klienta, společnost, která realizuje projekty a dodávky v oblasti systémů pro řízení silniční dopravy a IT řešení pro chytrou mobilitu, hledáme nového kolegu či kolegyni na pozici Asistent/ka jednatele společnosti.
Náplň práce
- Zajištění chodu kanceláře
- Příprava smluv a podkladů pro jednání
- Práce s hotovostní pokladnou
- Práce s datovou schránkou
- Asistence řediteli a jednateli společnosti
- Telefonická a mailová komunikace
- Podpora marketingových a administrativních činností pro obchod, techniku a realizaci zakázek
Požadujeme
- Minimálně SŠ vzdělání
- Znalost AJ na komunikativní úrovni podmínkou
- Schopnost pracovat se SAP výhodou
- Uživatelskou znalost práce s PC
- Pokročilou znalost MS Office
- Samostatnost a zodpovědnost
- Loajalitu
- Komunikativnost
- NJ výhodou
Nabízíme
- Smlouvu na dobu určitou min. do 9/2022
- Možnost práce i na částečný úvazek (6hod denně)
- Vhodné i pro absolventy
- Příležitost k seberealizaci a možnost osobního a profesního růstu
- Systém firemního vzdělávání a školení
- 13. plat, příspěvek na stravné, mobilní telefon k soukromému využití apod.
- 5 týdnů dovolené
- Místo výkonu práce – Praha 4
V případě zájmu nám zašlete Váš strukturovaný životopis. V nejbližší době Vás budeme kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Kontakt:PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.