předvýběr.cz

Koordinátor odborných projektů

Zveřejněno 21.10.2019


Pro našeho klienta, společnost, která reprezentuje European Society of Gynaecological Oncology (ESGO), jež je evropskou jedničku mezi profesními neziskovými lékařskými organizacemi zabývající se odbornými a vzdělávacími projekty pro lékaře, hledáme vhodného kandidáta na pozici Koordinátor odborných projektů.

Náplň práce

  • Koordinace vědeckého programu mezinárodních lékařských kongresů a konferencí - komunikace s vědeckou radou a předsedou kongresu ohledně tvorby odborného programu, koordinace výběru a zpracování témat sekcí a přednášek, komunikace s pozvanými řečníky
  • Koordinace odborných konsensuálních konferencí a expertních jednání menšího až středního rozsahu od A do Z (logistika, držení rozpočtu, pozvánky, monitorování účasti, příprava a zpracování pracovních dokumentů dle příslušné metodologie, vyúčtování akcí)
  • Koordinace a administrace projektů mapujících postupy léčby a organizace externích recenzí výstupních materiálů dle dané metodologie
  • Koordinace menších odborných projektů a spolupráce s experty z různých zemí světa
  • Koordinace konferencí, jejich výběr a hodnocení, organizace ústních prezentací a souvisejících reklamních materiálů
  • Koordinace a rozesílání odborných dotazníků ve spolupráci s odbornou komisí
  • Administrace a koordinace překladů odborných tiskovin, vedení obsahu webových stránek
  • Organizace mezinárodních telekonferencí, vyhotovování záznamů z jednání a ´follow up´ úkolů
  • Spolupráce s místními i zahraničními kolegy podílejících se na přípravě a realizaci projektů

Požadujeme

  • Min. 3 roky zkušeností v zákaznickém servisu, koordinaci projektů a odborných programů nebo organizaci meetingů
  • VŠ vzdělání (bakalář nebo magistr)
  • Výborná znalost anglického jazyka (slovem i písmem) na úrovni C1, další jazyk výhodou
  • Vysoká míra pečlivosti a organizovanosti, orientace na detail, smysl pro týmovou spolupráci
  • Schopnost systémové koordinace (věcné i finanční) a multitaskingu
  • Výborné komunikační a interpersonální schopnosti a pro-klientský přístup
  • Zkušenost s koordinací virtuálních týmů
  • Zkušenost s prací v mezinárodním a multikulturním prostředí
  • Pokročilé počítačové znalosti (MS Office) a znalost nových technologií
  • Zkušenost s neziskovým prostředím a s prací s experty-dobrovolníky výhodou
  • Flexibilitu s ohledem na občasné telekonference v pozdějších odpoledních/večerních hodinách v souvislostí s prací v týmech v různých časových pásmech

Nabízíme

  • Zázemí stabilní společnosti
  • Zajímavou práci, která má smysl
  • Práci v mezinárodním a multikulturním prostředí
  • Přátelský kolektiv a atmosféru
  • Flexibilitu a možnost částečné práce z domova
  • Příjemné pracoviště v historické budově v centru Prahy
  • Kurzy dalšího vzdělávání (odborné, soft skills atd.)
  • Možnost zahraničních pracovních cest
  • Finanční bonus v závislosti na výsledcích práce (až do výše úrovně 13. platu)
  • Sickdays
  • Místo výkonu: Praha 1

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.



Kontakt:
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.