předvýběr.cz

Administrativní pracovník v zákaznickém servisu

Zveřejněno 17.05.2019


Pro našeho klienta, společnost působící na trhu stavebních materiálů jako velkoobchod se specializací na izolace, hledáme vhodné kandidáty na pozici Administrativní pracovník v zákaznickém servisu.

Náplň práce

  • Péče o operativu obchodu
  • Příjem objednávek, zadávání objednávek do systému
  • Komunikace se zákazníkem, řešení jeho požadavků
  • Komunikace s obchodníkem a skladem
  • Tvorba skladových dokladů a organizace dopravy
  • Příjem faktur

Požadavky

  • SŠ vzdělání (maturita není podmínkou)
  • Komunikativnost
  • Schopnost plánovat, pečlivost, samostatnost
  • Uživatelská znalost MS Office

Nabídka

  • Práce v rodinné společnosti, v malém přátelském kolektivu
  • 5 týdnů dovolené
  • Mobilní telefon
  • Občerstvení na pracovišti
  • Sleva na firemní výrobky
  • Pevná pracovní doba
  • Nástup ihned
  • Místo pracoviště: Praha 10 – Malešice

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou formou.



Kontakt:
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.