předvýběr.cz

Administrativní podpora obchodního oddělení v logistice

Zveřejněno 28.01.2019


Pro našeho klienta, společnost, která je zaměřena na vnitrostátní i mezinárodní přepravu a logistiku, hledáme vhodné kandidáty na pozici: Administrativní podpora obchodního oddělení.

  • podpora obchodního týmu
  • týmová spolupráce s obchodníkem
  • práce s firemní klientelou – databáze
  • správa denních reportů
  • telemarketing a další administrativa
  • telefonický kontakt se stávajícím i potenciálními zákazníky, domlouvání schůzek, částečné oslovování nových zákazníků (podíl na akvizici)
  • tvorba cenových nabídek v souladu s cenovou politikou
  • komunikace s pobočkami Emons v ČR a DE
  • správa zákaznické databáze CMR

Požadujeme

  • SŠ s maturitou
  • zkušenosti na obdobné pozici výhodou
  • znalost dopravního a logistického prostředí výhodou, nikoliv podmínkou
  • samostatnost, spolehlivost
  • znalost MS Office na uživatelské úrovni (Word, Excel)
  • dobré komunikační schopnosti
  • znalost cizích jazyků výhodou

Nabízíme

  • práci ve stabilní společnosti
  • přátelský kolektiv
  • stravenky, firemní NTB a mobilní telefon
  • místo výkonu práce: Praha - Horní Počernice

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou formou.



Kontakt:
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.