Předvýběr.CZ posílil o jedenáct procent
Předvýběr.CZ posílil o jedenáct procent
Klíčovým zdrojem tržeb jsou zákazníci z hlavního města. Zhruba třetina výkonu je výsledkem hledání práce pro firmy v regionech, nejsilnější je Brno a další krajská města – Plzeň, Hradec Králové a Ostrava.
„Najít vhodného kandidáta je v posledních letech, kdy trh trpí nedostatkem potenciálních zaměstnanců, až o polovinu časově náročnější,“ říká František Boudný, obchodní ředitel Předvýběru.CZ. Přesto má firma dlouhodobě vysokou úspěšnost v obsazování pracovních pozic – loni to bylo 77 % při obsazení 592 pozic. Nejsilnější je poptávka v oborech obchod, IT a administrativa.
K růstu firmy přispívají i investice do marketingu, které představují zhruba 5 % z celkových tržeb. Konkurenční výhodou vedle pražské centrály jsou i regionální kanceláře – na Vysočině, v Brně a v Ostravě.
Za dobré výsledky firma odměnila i své zaměstnance – od Nového roku mohou čerpat pět dní volna navíc. Tým Předvýběru.CZ se v posledních dvou letech stabilizoval na 30 zaměstnancích.
„Letos se zaměříme na zkvalitnění oslovování zájemců o práci a s tím související intenzivnější využívání sociálních sítí,“ dodává František Boudný.