předvýběr.cz
Pricing Specialist/Specialista naceňování zakázek
Published 15.08.2022
Pro našeho klienta, českou společnost, která úspěšně dobývá mezinárodní trh v oblasti ICT služeb, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Pricing Specialist/Specialista naceňování zakázek.
Náplň práce:
- Zajištění přípravy cenových návrhů řešení, včetně cenových podmínek a externí a interní komunikace.
- Příprava vhodných a cenově vyladěných nabídek
- Samostatná příprava rozsáhlých nabídek, administrativní zajištění celého procesu
- Komunikace s klienty v průběhu Pricing fáze
- Komunikace se subdodavateli služeb, příprava návrhů řešení
- Komunikace a koordinace aktivit s výrobci zboží
- Reporting
- Předávání informací uvnitř týmu i relevantním oddělením
- Aktivní účast na pravidelných týmových schůzkách
- Dodržování procesů a návrhy na jejich vylepšení
Požadujeme:
- Minimálně středoškolské vzdělání
- AJ na komunikativní úrovni
- Zaměření na oblast informačních a komunikačních technologií výhodou
- Předešlou praxe v oboru IT výhodou
- Zkušenosti s cenotvorbou, přípravou cenových nabídek výhodou
- Dobrou znalost balíčku MS Office – zejména Excel
- Analytické myšlení, pečlivost, smysl pro detail
- Dobré komunikační a organizační schopnosti
- Samostatnost
- Prozákaznickou orientaci, profesionální vystupování
Nabízíme:
- Práci ve stabilní společnosti s přátelským kolektivem lidí
- Práci na HPP, full-time
- Mzdu dle zkušeností
- 25 dní dovolené, 4 sickdays
- Možnost práce z domova (2 dny/týden)
- Občerstvení na pracovišti
- Zajímavé benefity v rámci cafeterie (stravenky, multisport karta, benefit karta, nákupy oblečení, sportovní aktivity a další)
- Odpočinek v chill-out zóně při fotbálku nebo firemní knihovně
- Nástup možný ihned
- Moderní kanceláře: Praha 8 – Karlín
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Position Info
Are you interested in an offer?
Send us your CV
By clicking on the button you will be redirected to the teamio.cz form, which is our partner in the field of secure storage of your personal data and your CVs.
If you are interested in this offer, you can also send us your structured CV by email to predvyber@predvyber.cz. We will contact you shortly.
The company PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. reserves the right not to contact candidates who do not meet the above requirements.
The advantage of working with us is speed. You only have a telephone interview with our consultants.
How the company PŘEDVÝBĚR.CZ sro, Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Prague 2), 120 00 (hereinafter 'Administrator') processes your personal data in order to fulfill the future contract, you can read in Privacy Policy..
Similar positions
Administrativa
Odborný/á asistent/ka v odboru-kancelář starosty
Referent odboru dopravy - přestupky (ideálně s právním vzděláním)
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR
Referent - disponent obchodního oddělení
Výkonný/á asistent/ka
Registrátor-ka farmaceutických výrobků
Sjednavatel/ka smutečních rozloučení
Administrátor/ka veřejných zakázek - asistent/ka společnosti
Sales support – interiérový design
Technik !PŘÍLEŽITOST! (MOŽNÝ JUNIOR I SENIOR)
Obchodní referent
Administrativní a marketingová podpora
Recepční / asistentka
Asistentka obchodního oddělení
Pomocná účetní