předvýběr.cz
Osobní asistentka/ Office Manager
Published 17.08.2022
Pro našeho klienta, prestižní mezinárodní společnost, která se specializuje na oblast auditu, daní, advisory, transakcí a forenzních služeb, hledáme novou kolegyni/kolegu, která bude pravou rukou partnerce v brněnské kanceláři.
V rámci své práce budete:
řešit kalendář brněnské partnerky, její zahraniční služební cesty a denně komunikovat s klienty a kolegy při organizaci různých konferenčních hovorů či videokonferencí. Zpracování faktur, příprava vyúčtování, evidence docházky a další administrativní agenda bude nedílnou součástí Vaší práce. Zapojíte se i do organizace různý eventů (např. interní týmové akce), různé večeře či setkání s klienty). Součástí bude i péče o kancelář, aby všeho bylo dostatek a vše fungovalo (pokud se něco rozbije, zajistíte opravu; pokud něco dojde, je vyřešit objednání apod.)
Co od Vás očekáváme:
- SŠ/VŠ vzdělání
- předchozí zkušenosti na obdobné pozici
- plynulou znalost českého/slovenského jazyka
- komunikativní znalost anglického jazyka (práce s interními systémy, telefonická a e-mailová komunikace s kolegy z jiné země)
- dobrá znalost práce s MS Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint)
- chuť se učti nové věci
- samostatnost
Nabízíme:
- práci v renomované společnosti s přátelským kolektivem lidí
- práci na full-time (příp. 0,8 úvazek)
- komplexní zaškolení a osobní vzdělávání podporované společností
- zaměstnanecké benefity v hodnotě 27 000 Kč, které lze čerpat dle osobních preferencí (vstupenky do kin a divadel, jazykové kurzy, zážitkové aktivity, zdravotní péče, permanentky do fitness center, penzijní připojištění, stravenky a další)
- 5 týdnů dovolené + 5 dní osobního volna
- teambuilding a celofiremní akce
- terasa a dobrá káva v kanceláři
- moderní kanceláře: Brno
V případě zájmu nám zašlete Váš strukturovaný životopis. V nejbližší době Vás budeme kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Position Info
Are you interested in an offer?
Send us your CV
By clicking on the button you will be redirected to the teamio.cz form, which is our partner in the field of secure storage of your personal data and your CVs.
If you are interested in this offer, you can also send us your structured CV by email to predvyber@predvyber.cz. We will contact you shortly.
The company PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. reserves the right not to contact candidates who do not meet the above requirements.
The advantage of working with us is speed. You only have a telephone interview with our consultants.
How the company PŘEDVÝBĚR.CZ sro, Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Prague 2), 120 00 (hereinafter 'Administrator') processes your personal data in order to fulfill the future contract, you can read in Privacy Policy..
Similar positions
Administrativa
Odborný/á asistent/ka v odboru-kancelář starosty
Referent odboru dopravy - přestupky (ideálně s právním vzděláním)
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR
Referent - disponent obchodního oddělení
Výkonný/á asistent/ka
Registrátor-ka farmaceutických výrobků
Sjednavatel/ka smutečních rozloučení
Administrátor/ka veřejných zakázek - asistent/ka společnosti
Sales support – interiérový design
Technik !PŘÍLEŽITOST! (MOŽNÝ JUNIOR I SENIOR)
Obchodní referent
Administrativní a marketingová podpora
Recepční / asistentka
Asistentka obchodního oddělení
Pomocná účetní