předvýběr.cz
Obchodně-administrativní pracovník/pracovnice
Published 14.11.2022
Pro našeho klienta, společnost, která je významným dodavatelem přístrojů pro monitoring životního prostředí, hledáme vhodné kandidáty na pozici Obchodně-administrativní pracovník/pracovnice.
Náplň práce:
- Zpracování získaných objednávek přístrojů
- Objednávání zboží u dodavatelů (hlavně v zahraničí)
- Skladová evidence (firemní systém Money)
- Komunikace se zákazníky i dodavateli
Požadujeme:
- SŠ/VŠ vzdělání (vhodné i pro absolventy bez praxe)
- Znalost práce na PC (Word, Excel, Internet)
- Dobrou znalost angličtiny slovem i písmem (úroveň B1, B2)
- Velmi dobré komunikační a organizační schopnosti
- Kladný vztah k technice
- Ochotu učit se, proaktivní přístup
Nabízíme:
- Stabilní a perspektivní zaměstnání na HPP
- Flexibilní pracovní dobu, možnost zkráceného úvazku
- Zajímavé finanční ohodnocení
- Vstřícný malý kolektiv
- Možnost pracovního růstu na pozici Sales Account Managera
- Místo pracoviště Karlík u Dobřichovic - okr. Praha - západ
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Position Info
Are you interested in an offer?
Send us your CV
By clicking on the button you will be redirected to the teamio.cz form, which is our partner in the field of secure storage of your personal data and your CVs.
If you are interested in this offer, you can also send us your structured CV by email to predvyber@predvyber.cz. We will contact you shortly.
The company PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. reserves the right not to contact candidates who do not meet the above requirements.
The advantage of working with us is speed. You only have a telephone interview with our consultants.
How the company PŘEDVÝBĚR.CZ sro, Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Prague 2), 120 00 (hereinafter 'Administrator') processes your personal data in order to fulfill the future contract, you can read in Privacy Policy..
Similar positions
Administrativa
Residential Leasing Coordinator
Site manager/Asisstant to general & sales management
Odborný/á referent/ka – Asistent/ka
Asistentka vedení společnosti
Výrobní výstupní kontrolor
Asistentka vedoucího projekce
Recepční/Tiskový specialista !ROZŠIŘUJEME SE!
Asistent/ka nákupu a logistiky
Asistentka informačního centra
Obchodní referent - Všechromy
Referent obchodního oddělení
Asistent/ka obchodního oddělení
Koordinační pracovník
Teamleader-ka
Administrativní pracovník a fakturace
Asistentka v advokátní kanceláři
Booking specialista a recepční na střelnici
Recepční v autosalonu Škoda
HR business partner
Asistentka obchodního oddělení
Administrátor e-shopu
Odborný/á asistent/ka v odboru-kancelář starosty
Registrátor-ka farmaceutických výrobků
Referent odboru dopravy - přestupky (ideálně s právním vzděláním)
Výkonný/á asistent/ka