předvýběr.cz

Finanční koordinátor pro zahraniční pobočky

Published 17.10.2022


Pro našeho klienta, společnost, která je evropským lídrem v instalaci regálových systémů po celém světe, hledáme vhodného kandidáta na pozici Finanční koordinátor pro zahraniční pobočky.

Náplň práce:

  • Vedení menšího týmu účetních
  • Zastřešení chodu zahraničních poboček v USA a AUSTRÁLII v oblasti finančních procesů
  • Komunikace se zahraničními účetními poradci
  • Legislativní příprava rozvojových projektů
  • Pravidelný reporting pro CFO
  • Podílení se na měsíční a roční účetní závěrce
  • Účast na tvorbě metodiky, iniciaci a podpoře implementace změn v nastavení ERP systému
  • Spolupráce při auditu a konsolidaci
  • Kontrola podkladů pro sestavení výkazů a přiznání dle místní legislativy např. VAT, GST apod.


Požadujeme:

  • Velmi dobré komunikačními a organizační schopnosti
  • Proaktivní přístup se schopností dotahovat věci do konce a snahou nalézat nejvhodnější řešení
  • VŠ vzdělání (ekonomické zaměření apod.) nebo relevantní zkušenosti
  • Praxe ve vedení účetnictví nadnárodní společnosti nebo praxe v auditorské, případně daňové kanceláři působící v mezinárodním měřítku bude jistě výhodou nikoliv podmínkou
  • Praxe s nastavováním a optimalizací finančních procesů výhodou
  • Základní znalost standardů IFRS nebo US GAAP
  • Znalosti legislativy (daní, účetnictví – ČÚS, základy obchodního práva)
  • Práce s PC – ERP QB, MS Excel, Word, Power point
  • Znalost aktivní AJ minimálně na úrovni B2 slovem i písmem
  • Ochotu cestovat a časovou flexibilitu
  • Inovační potenciál a ochotu učit se novým věcem
  • Odolnost vůči stresu, schopnost prioritizace úkolů, multitasking


Nabízíme:

  • Časovou flexibilitu s pracovním úvazkem 40hodin týdně
  • Skvělý a sehraný tým
  • Možnost rozšiřovat své daňové a účetní znalosti
  • Odpovídající platové ohodnocení
  • Velký potenciál profesního rozvoje
  • Vlastní organizace práce se zaměřením na dosahování výsledků
  • Možnost pravidelně cestovat v rámci našich zahraničních poboček (USA, Kanada, Austrálie)
  • Zázemí stabilní společnosti, která dbá na spokojenost svých zaměstnanců
  • Pracovní prostření zcela nově vybudovaných kanceláří nedaleko centra města Pardubice, včetně restaurace s kavárnou a break roomu
  • Roční bonusy
  • Flexibilní pracovní dobu a možnost příležitostného home office
  • 4 týdny dovolené + 5 sick days
  • Restaurace s kavárnou přímo v budově kanceláři
  • Firemní dětská skupina pro děti od 2 do 4 let přímo v budově kanceláří
  • Teambuildingy, firemní akce (např. Family day, sportovní hry nebo třeba grilovačka s kolegy na terase)
  • Mobilní telefon, Notebook
  • Občerstvení a káva na pracovišti
  • Příspěvky na relaxaci a dovolenou
  • Místo výkonu práce: Pardubice

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.


Position Info

Workplace location:
Pardubice
Type of employment:
Práce na plný úvazek
Benefits:
Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Občerstvení na pracovišti, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce
Required Education:
Vysokoškolské / univerzitní

Are you interested in an offer?

Send us your CV
By clicking on the button you will be redirected to the teamio.cz form, which is our partner in the field of secure storage of your personal data and your CVs.

If you are interested in this offer, you can also send us your structured CV by email to predvyber@predvyber.cz. We will contact you shortly.

The company PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. reserves the right not to contact candidates who do not meet the above requirements.

The advantage of working with us is speed. You only have a telephone interview with our consultants.

How the company PŘEDVÝBĚR.CZ sro, Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Prague 2), 120 00 (hereinafter 'Administrator') processes your personal data in order to fulfill the future contract, you can read in Privacy Policy..