předvýběr.cz
Asistent/ka recepce
Published 25.10.2022
Pro našeho klienta, společnost, která je jedním z předních světových distributorů v oblasti fotovoltaiky, hledáme vhodného kandidáta na pozici Asistent/ka recepce.
Náplň práce:
- Zajištění organizačně-administrativního chodu recepce (vyřizování přijatých hovorů, pošty, komunikace s dodavateli kancelářských potřeb, klienty, úřady či správou budovy, přijímání/vítání hostů a udržování pořádku a příjemného pracovního prostředí)
- Podpora obchodníků (příjem objednávek, fakturace)
- Správa datových schránek, archivace dokladů
- Koordinace termínů pohovorů a výběrových řízení
- Spolupráce s kolegy napříč firmou
- Další administrativní úkoly dle potřeby
Požadujeme:
- SŠ/VŠ vzdělání
- Předchozí zkušenosti na obdobné pozici – výhodou
- Velmi dobrou znalost práce na PC (zejména MS Office – Excel, Word, PowerPoint)
- Anglický jazyk na komunikativní úrovni (e-mailová a telefonická komunikace), německý jazyk – výhodou
- Velmi dobré organizační schopnosti
- Vstřícný přístup a ochota být podporou pro ostatní kolegy
- Aktivní přístup k řešení nastalých situací
- Samostatnost, ale i schopnost týmové spolupráce
Nabízíme:
- Stabilní a samostatnou práci v dynamicky se rozvíjejícím oboru
- Platové ohodnocení dle zkušeností a schopností
- Pracovní poměr na HPP na dobu neurčitou
- Notebook
- Flexibilní pracovní dobu
- 5 týdnů dovolené, po odpracování 2 let navýšení na 6 týdnů
- Po odpracování 2 let nárok na příspěvek na životní nebo penzijní připojištění
- Stravenkový paušál
- Možnost využít firmou hrazené odborné nebo jazykové vzdělávání
- Nástup možný ihned
- Místo výkonu práce: Brno – Líšeň
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Position Info
Are you interested in an offer?
Send us your CV
By clicking on the button you will be redirected to the teamio.cz form, which is our partner in the field of secure storage of your personal data and your CVs.
If you are interested in this offer, you can also send us your structured CV by email to predvyber@predvyber.cz. We will contact you shortly.
The company PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. reserves the right not to contact candidates who do not meet the above requirements.
The advantage of working with us is speed. You only have a telephone interview with our consultants.
How the company PŘEDVÝBĚR.CZ sro, Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Prague 2), 120 00 (hereinafter 'Administrator') processes your personal data in order to fulfill the future contract, you can read in Privacy Policy..
Similar positions
Administrativa
Asistentka informačního centra
Asistentka vedoucího projekce
Obchodní referent - Všechromy
Referent obchodního oddělení
Asistent/ka obchodního oddělení
Koordinační pracovník
Teamleader-ka
Office manažer/ka
Administrativní pracovník a fakturace
Asistentka v advokátní kanceláři
Booking specialista a recepční na střelnici
Recepční v autosalonu Škoda
Odborný/á referent/ka – Asistent/ka
HR business partner
Asistentka obchodního oddělení
Administrátor e-shopu
Administrátor/ka veřejných zakázek - asistent/ka společnosti
Odborný/á asistent/ka v odboru-kancelář starosty
Registrátor-ka farmaceutických výrobků
Referent odboru dopravy - přestupky (ideálně s právním vzděláním)
Výkonný/á asistent/ka
Sjednavatel/ka smutečních rozloučení
Sales support – interiérový design