předvýběr.cz
Asistent/ka obchodního oddělení
Published 21.11.2022
Pro našeho klienta, ryze českou společnost s dlouholetou tradicí, která se zaměřuje na prodej moderních technologií v ČR i zahraničí, hledáme vhodného kandidáta na pozici Asistent/ka obchodního oddělení.
Náplň práce:
- Zajištění plynulého chodu kanceláře
- Práce s kancelářskými programy – uživatelská znalost MS Office, fakturační systém S4S
- Správa objednávek a s tím související administrativa (poptávky, nabídky, objednávky, fakturace)
- Agenda související s logistikou, celním řízením a marketingem
- Podpora obchodního týmu (prezentace, analýza, data, grafy)
- Kontrola a evidence přijatých faktur
- Komunikace s dodavateli a odběrateli
- Další administrativa související s výkonem práce
Požadujeme:
- Minimálně SŠ vzdělání ekonomického směru (výhodou)
- Praxe na obdobné pozici alespoň 2 roky
- Znalost AJ na komunikativní úrovni (výhodou)
- Další cizí jazyk (výhodou)
- Zkušenost s logistikou a celním řízením
- Základní znalost kancelářských programů (Microsoft office), vše ostatní vás naučíme
- Příjemné vystupování při komunikaci s partnery
- Organizační schopnosti
- Řidičské oprávnění sk. B (aktivní řidič)
Nabízíme:
- Motivační mzdové ohodnocení
- Flexibilní pracovní doba
- Služební notebook a telefon i k soukromým účelům
- Příspěvek na penzijní pojištění
- Příjemný rodinný kolektiv
- Místo výkonu práce: Újezd u Průhonic
Stanete se součástí týmu nadšených lidí, kde všichni táhnou za jeden provaz a jsou ochotni si pomoci. Svou prací pomůžete moderní společnosti k dalšímu růstu a expanzi na další trhy. Detailní zaškolení je naší prioritou.
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Position Info
Are you interested in an offer?
Send us your CV
By clicking on the button you will be redirected to the teamio.cz form, which is our partner in the field of secure storage of your personal data and your CVs.
If you are interested in this offer, you can also send us your structured CV by email to predvyber@predvyber.cz. We will contact you shortly.
The company PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. reserves the right not to contact candidates who do not meet the above requirements.
The advantage of working with us is speed. You only have a telephone interview with our consultants.
How the company PŘEDVÝBĚR.CZ sro, Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Prague 2), 120 00 (hereinafter 'Administrator') processes your personal data in order to fulfill the future contract, you can read in Privacy Policy..
Similar positions
Administrativa
Office manager/ka
Asistentka informačního centra
Asistentka vedoucího projekce
Obchodní referent - Všechromy
Referent obchodního oddělení
Asistent/ka obchodního oddělení
Koordinační pracovník
Teamleader-ka
Administrativní pracovník a fakturace
Asistentka v advokátní kanceláři
Booking specialista a recepční na střelnici
Recepční v autosalonu Škoda
Odborný/á referent/ka – Asistent/ka
HR business partner
Asistentka obchodního oddělení
Administrátor e-shopu
Administrátor/ka veřejných zakázek - asistent/ka společnosti
Odborný/á asistent/ka v odboru-kancelář starosty
Registrátor-ka farmaceutických výrobků
Referent odboru dopravy - přestupky (ideálně s právním vzděláním)
Výkonný/á asistent/ka
Sjednavatel/ka smutečních rozloučení
Sales support – interiérový design