předvýběr.cz
Asistent/ka nákupu a logistiky - možnost využívat jazyky!
Published 23.05.2024
Pro našeho klienta, společnost, která působí v oblasti automotive, hledáme vhodné kandidáty na pozici Asistent/ka nákupu a logistiky - Možnost využívat jazyky!
Náplň práce:
- Komunikace s obchodními partnery
- Domlouvání objednávek a dodání s dodavateli zboží
- Zajišťování logistických služeb u dodavatelů – objednávka kamiónů pro přepravu zboží (ČR i Evropa)
- Objednávání materiálu potřebného na skladě a v kanceláři – objednávání přepravních boxů, obalového materiálu, kancelářských potřeb
- Komunikace s celním deklarantem – domlouvání termínů, zasílání dokumentace, případně přítomnost při clení
- Zajištění cenových nabídek zájemcům o spolupráci / klientům
- Dohledávání jednotlivých dílů z objednávek, ověřování jejich dostupnosti, změny množství, cen atd. a předávání informací v rámci týmu
- Shromažďování podkladů od zaměstnanců a předávání finančnímu oddělení (scanování účtenek, nemocenských, dovolených atd.)
- Vedení evidence příchodů a odchodů zaměstnanců
- Hledání nových dodavatelů v logistice
- Plánování kapacit skladu – znalost aktuálního stavu skladu, jeho kapacity, podle toho řízení objednávek
- Kontrola příchozích faktur od dodavatelů, jestli souhlasí dodaná služba (doprava zboží), případně jestli bylo dodáno fakturované zboží – ve spolupráci s vedoucím logistického centra
Požadujeme:
- SŠ vzdělání
- Český jazyk na komunikativní úroveň
- Znalost ruského jazyka podmínkou
- Znalost anglického nebo německého jazyka podmínkou
- Zkušenosti – v oblasti nákupu, logistiky nebo administrativy
- Znalost balíčku MS Office
- Komunikativní dovednosti, organizační schopnosti
- Zodpovědnost, spolehlivost, smysl pro detail
Nabízíme:
- Stabilní pozici v malé rodinné firmě
- Práci na HPP se smlouvou na dobu neurčitou
- Atraktivní kvartální bonusy
- Příspěvek na dojíždění ve výši 5 000 Kč
- Možnost občasné práce z domova po domluvě
- Místo výkonu práce: Mělník
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Position Info
Are you interested in an offer?
Send us your CV
By clicking on the button you will be redirected to the teamio.cz form, which is our partner in the field of secure storage of your personal data and your CVs.
If you are interested in this offer, you can also send us your structured CV by email to predvyber@predvyber.cz. We will contact you shortly.
The company PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. reserves the right not to contact candidates who do not meet the above requirements.
The advantage of working with us is speed. You only have a telephone interview with our consultants.
How the company PŘEDVÝBĚR.CZ sro, Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Prague 2), 120 00 (hereinafter 'Administrator') processes your personal data in order to fulfill the future contract, you can read in Privacy Policy..
Similar positions
Administrativa
Dropshippingový operátor
Asistent/ka back office/Podpora obchodu
Obchodní referent/ka
Senior účetní (zástupce hlavní účetní)
Operátor Xsell a Retence
Asistent auditora
Asistent/ka - Praha 6
Referent odboru správy a rozvoje města – veřejné zakázky
Koordinátor/Fakturant servisu
Referent/ka - Administrativní specialista/ka pro dopravní značení
Administrativně obchodní referent
Obchodní asistentka – správa úvěrového portfolia