předvýběr.cz
Administrativní pracovník obchodu a zákaznického servisu
Published 10.04.2023
Pro našeho klienta, společnost, která působí na trhu stavebních materiálů se specializací na izolace, hledáme vhodného kandidáta na pozici Administrativní pracovník obchodu a zákaznického servisu.
Náplň práce:
- Péče o operativu obchodu
- Příjem objednávek, zadávání objednávek do systému
- Komunikace se zákazníky na denní bázi a řešení jejich požadavků
- Emailová komunikace se zákazníky
- Komunikace a spolupráce s našimi obchodními zástupci a skladem
- Tvorba skladových dokladů a organizace dopravy
- Vystavování dodacích listů a daňových dokladů
- Příjem a evidence faktur
- Práce v interním systému ABRA – zaučíme
Co od Vás očekáváme:
- SŠ vzdělání zakončené maturitou
- Komunikativnost a týmová spolupráce
- Schopnost plánovat, pečlivost, samostatnost
- Uživatelská znalost práce na PC – psaní emailů, MS Office (Excel výhodou)
- Základní orientaci v obchodních a logistických procesech výhodou - případně zaučíme
Co Vám nabízíme:
- Práci na HPP v rodinné společnosti, v malém přátelském kolektivu
- Zázemí ekonomicky stabilní a prosperující společnost s 20letou tradicí a mezinárodním oceněním „AA“ Dun & Bradstreet
- Nástupní plat 30 000 Kč – 35 000 Kč (záleží na zkušenostech) + odměny a benefity
- Stravenkový paušál
- 5 týdnů dovolené
- Slevu na firemní výrobky
- Kávu na pracovišti
- Mobilní telefon, pevné PC
- Možnost parkování v areálu
- Pevnou pracovní dobu (od pondělí do pátku, 7:00 - 16:00 hod.)
- Možnost karierního růstu
- Nástup možný ihned
- Místo pracoviště: Praha 10 – Malešice
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Position Info
Are you interested in an offer?
Send us your CV
By clicking on the button you will be redirected to the teamio.cz form, which is our partner in the field of secure storage of your personal data and your CVs.
If you are interested in this offer, you can also send us your structured CV by email to predvyber@predvyber.cz. We will contact you shortly.
The company PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. reserves the right not to contact candidates who do not meet the above requirements.
The advantage of working with us is speed. You only have a telephone interview with our consultants.
How the company PŘEDVÝBĚR.CZ sro, Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Prague 2), 120 00 (hereinafter 'Administrator') processes your personal data in order to fulfill the future contract, you can read in Privacy Policy..
Similar positions
Administrativa
Asistentka informačního centra
Asistentka vedoucího projekce
Obchodní referent - Všechromy
Referent obchodního oddělení
Asistent/ka obchodního oddělení
Koordinační pracovník
Teamleader-ka
Office manažer/ka
Administrativní pracovník a fakturace
Asistentka v advokátní kanceláři
Booking specialista a recepční na střelnici
Recepční v autosalonu Škoda
Odborný/á referent/ka – Asistent/ka
HR business partner
Asistentka obchodního oddělení
Administrátor e-shopu
Administrátor/ka veřejných zakázek - asistent/ka společnosti
Odborný/á asistent/ka v odboru-kancelář starosty
Registrátor-ka farmaceutických výrobků
Referent odboru dopravy - přestupky (ideálně s právním vzděláním)
Výkonný/á asistent/ka
Sjednavatel/ka smutečních rozloučení
Sales support – interiérový design