předvýběr.cz
Administrativně obchodní referent
Published 11.01.2025
Pro našeho klienta, lídra v oblasti italských potravin, hledáme vhodné kandidáty na pozici Administrativně obchodní referent.
Náplň práce:
- Vyřizování objednávek od klientů a jejich zadávání do interního systému
- Komunikace s klienty ohledně objednávek, dodávek a dalších dotazů (telefonicky, e-mailem)
- Řešení administrativních záležitostí spojených s objednávkami
- Koordinace a spolupráce s ostatními odděleními (např. logistika, sklad)
- Dvakrát týdně zajištění večerní dostupnosti pro zpracování objednávek, kterou lze vykonávat z domova
Požadujeme:
- Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
- Praxi alespoň 2 roky na obdobné administrativně-obchodní pozici
- Výbornou znalost českého a anglického jazyka (slovem i písmem)
- Znalost italštiny výhodou
- Dobré komunikační a organizační schopnosti
- Samostatnost, pečlivost a zodpovědný přístup k práci
- Zkušenost s prací na PC (MS Office, práce v interních systémech výhodou)
Nabízíme:
- Zaměstnání u prosperující společnosti
- Práci na HPP
- Pracovní dobu 9 – 17 hod., po řádném zapracování možnost upravit
- Platové ohodnocení 35 000 – 40 000 Kč
- Notebook, firemní telefon (neomezený tarif) i k soukromým účelům
- Občasný home-office
- 27% sleva na firemní italské potraviny
- Dotované stravování v místě práce (90 Kč – polévka, hlavní jídlo, voda, káva)
- Příjemné kanceláře v Chrášťanech (z metra Zličín jede přímo do areálu autobus, nebo vlak ze Smíchovského nádraží, příp. bezproblémové parkování zdarma)
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Position Info
Are you interested in an offer?
Send us your CV
By clicking on the button you will be redirected to the teamio.cz form, which is our partner in the field of secure storage of your personal data and your CVs.
If you are interested in this offer, you can also send us your structured CV by email to predvyber@predvyber.cz. We will contact you shortly.
The company PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. reserves the right not to contact candidates who do not meet the above requirements.
The advantage of working with us is speed. You only have a telephone interview with our consultants.
How the company PŘEDVÝBĚR.CZ sro, Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Prague 2), 120 00 (hereinafter 'Administrator') processes your personal data in order to fulfill the future contract, you can read in Privacy Policy..
Similar positions
Administrativa
Vedoucí ekonomického oddělení
OFFICE MANAGER/PODPORA TÝMU
Recepční - hotelová recepce
Účetní/Asistentka jednatele
Projektový specialista
Administrativní pracovník/pracovnice
Asistent realizace/Podpora account managera
Servisní poradce - poradkyně - Přijímací technik
Marketing Support Specialist
Referent/ka investic
Sales Assistant v MASARYČCE
Referent hospodářsko technické správy
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR (HPP i brigáda)
Konzultant ve stavebnictví - Brno
Referent/ka pro back office
Asistent/ka ecommerce
Produktový manažer e-commerce