předvýběr.cz
Telefonická podpora zákazníků a poradenství - pasivní linka
Zveřejněno 06.02.2023
Pro prosperující společnost zabývající se výrobou software pro elektronizaci veřejných zakázek, firmu s více než 20letou historií v oboru internetových technologií, hledáme komunikativního člověka, který se bude starat o zákazníky využívající jejich elektronické nástroje.
Firma rozšiřuje svou stabilní základnu rodinného typu a hledá do týmu dalšího pohotového a pečlivého člena, který se bude rád starat o úspěšné vyřízení zákaznických požadavků.
Náplň práce:
- každodenní telefonická a emailová komunikace s klienty (pouze příchozí dotazy)
- práce v interním systému společnosti
- aktivní sdílení znalostí v týmu
- podílení se na interních projektech oddělení a rozvoji nástroje
Očekáváme:
- výborné komunikační schopnosti (ČJ na úrovni rodilého mluvčího)
- min. SŠ vzdělání zakončené maturitou
- schopnost rychlé orientace při řešení problémů
- aktivní, pečlivý a prozákaznický přístup k práci
- praxe s telefonní podporou klientů
Nabízíme:
- smlouvu na HPP a možnost zkráceného úvazku (6 hod.)
- důkladné zaškolení a podporu kolegů
- perspektivní práci ve firmě s více než 20letou historií v oboru internetových technologií pro významné klienty zejména státní správy a samosprávy
- práci v přátelském kolektivu s možností zapojení se do dalších aktivit firmy
- prostředí příjemné kanceláře s místem pro relaxaci
Další benefity:
- po prvním roce spolupráce až 5 týdnů dovolené a 5x sick day
- letní i zimní teambuildingové aktivity
- příspěvek na stravování (55% z hodnoty stravenky)
- společné firemní snídaně
- káva a jiné nápoje na pracovišti zdarma
- příspěvek na penzijní pojištění
- místo pracoviště: Brno - Štýřice
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informace o pozici
Zaujala vás nabídka?
Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.
Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..
Podobné pozice
Administrativa
Asistentka společnosti
Pracovník oddělení dispečinku
Content Administration
Konzultant obchodního oddělení - 4 denní pracovní týden
Office manager - specialista podpory prodeje
Clinical Project Administrator
Mzdový referent-ka
Asistent/ka zákaznického servisu
Specialista zákaznického servisu
Vedení sekretariátu
Referent stavebního úřadu
Executive asisstant obchodního ředitele pro východní Evropu
Regionální Facility manager
Junior účetní/Fakturantka
Asistentka/back office
Executive Assitant/Office manager
Telefonická podpora zákazníků a poradenství - pasivní linka
Referent nákupu a logistiky
Referent/ka administrativy – Praha – Řepy
Vedoucí oddělení investičně náročných staveb odboru výstavby
Referent/ka logistiky - Praha - Řepy
Administrativní pracovník/ce
Fakturant/ka - částečný úvazek
Office manager - Praha Břevnov
Customer Service – advanced materials
Asistent daňového poradce/účetní
Sales/Office Assistant
Osobní asistent/ka řídícího advokáta advokátní kanceláře
Office Assistant
Osobní asistent/ka jednatele
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR - Brtnice