předvýběr.cz
Sales-Marketing koordinátor-ka (Back Office Assistant)
Zveřejněno 11.11.2021
Pro našeho klienta, společnost, která vyrábí, vyvíjí a prodává elektronické systémy s působností v několika zemích celého světa, hledáme vhodného kandidáta na pozici Back Office Assistant.
Náplň práce:
- Komunikace se zahraničními zákazníky (řízení komunikace s obchodním oddělením nebo výrobou a vývojem, tak aby zákazník obdržel odpověď)
- Facebooková a Instagramová poradna (po zaučení)
- Aktualizace obsahu webových stránek, datasheetů a jiných obchodně-marketingových materiálů ve spolupráci s externími editory a grafikem
- Příprava podkladů pro jednání a dalších dokumentů - práce s MS Office
- Tvorba zahraničních projektových nabídek (po zaučení)
- Administrativní podpora jednatele společnosti – potvrzování schůzek, ad hoc úkoly
Požadujeme:
- Anglický jazyk aktivně slovem a písmem podmínkou !!!
- Francouzský nebo Německý jazyk aktivně slovem a písmem výhodou
- Znalost českého jazyka (komunikace s kolegy, externími spolupracovníky)
- Zkušenosti na pozici asistenta/ky nebo administrativní podpory
- Komunikativnost a asertivní chování – jsi milý/á v každém ohledu
- Perfektní ovládání MS Word - Excel a Outlook
- Chuť pracovat a učit se novým věcem
- Umíš se zaměřit na spokojenost našich obchodních partnerů/zastoupení
- Nebojíš se komunikovat se zahraničními partnery a chceš se v tom zlepšovat
- Zvládáš občasné stresové situace
- Jsi týmový hráč
Nabízíme:
- Práci na plný/částečný úvazek – vhodné i pro studenty
- Zajímavé pracovní uplatnění ve stabilní a perspektivní společnosti
- Finanční ohodnocení 40 000 - 42 000 Kč
- Dlouhodobou spolupráci
- Kompletní zaučení
- Možnost flexibilního nastavení pracovní doby – vhodné ke studiu
- Bonus za docházku 1 000 Kč
- Dovolená navíc až 33 dnů
- Sick days 5
- Příspěvek na sport (Multisport karta)
- 13. plat
- Prémie dle výsledku a produktivity
- Cafeterie na pracovišti
- Nástup dle dohody
- Místo výkonu práce: Praha
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informace o pozici
Zaujala vás nabídka?
Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.
Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..
Podobné pozice
Administrativa
Fakturant/ka - částečný úvazek
Office manager - Praha Břevnov
Customer Service – advanced materials
Asistent daňového poradce/účetní
Osobní asistent/ka řídícího advokáta advokátní kanceláře
Office Assistant
Osobní asistent/ka jednatele
Asistentka společnosti
Customer Service - podpora obchodního týmu
Junior účetní/Fakturantka
Asistent-ka prodeje
Specialista Back Office – zkrácený úvazek
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR - Brtnice
Asistent/ka recepce
Office manager - specialista podpory prodeje
Clinical Project Administrator
Asistent/ka zákaznického servisu
Referent stavebního úřadu
Executive asisstant obchodního ředitele pro východní Evropu
Executive Assitant/Office manager
Telefonická podpora zákazníků a poradenství - pasivní linka
Referent nákupu a logistiky
Vedoucí oddělení investičně náročných staveb odboru výstavby
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR
Asistentka generálního ředitele společnosti
Vedoucí recepce