předvýběr.cz
Pricing Specialist/Specialista naceňování zakázek
Zveřejněno 15.08.2022
Pro našeho klienta, českou společnost, která úspěšně dobývá mezinárodní trh v oblasti ICT služeb, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Pricing Specialist/Specialista naceňování zakázek.
Náplň práce:
- Zajištění přípravy cenových návrhů řešení, včetně cenových podmínek a externí a interní komunikace.
- Příprava vhodných a cenově vyladěných nabídek
- Samostatná příprava rozsáhlých nabídek, administrativní zajištění celého procesu
- Komunikace s klienty v průběhu Pricing fáze
- Komunikace se subdodavateli služeb, příprava návrhů řešení
- Komunikace a koordinace aktivit s výrobci zboží
- Reporting
- Předávání informací uvnitř týmu i relevantním oddělením
- Aktivní účast na pravidelných týmových schůzkách
- Dodržování procesů a návrhy na jejich vylepšení
Požadujeme:
- Minimálně středoškolské vzdělání
- AJ na komunikativní úrovni
- Zaměření na oblast informačních a komunikačních technologií výhodou
- Předešlou praxe v oboru IT výhodou
- Zkušenosti s cenotvorbou, přípravou cenových nabídek výhodou
- Dobrou znalost balíčku MS Office – zejména Excel
- Analytické myšlení, pečlivost, smysl pro detail
- Dobré komunikační a organizační schopnosti
- Samostatnost
- Prozákaznickou orientaci, profesionální vystupování
Nabízíme:
- Práci ve stabilní společnosti s přátelským kolektivem lidí
- Práci na HPP, full-time
- Mzdu dle zkušeností
- 25 dní dovolené, 4 sickdays
- Možnost práce z domova (2 dny/týden)
- Občerstvení na pracovišti
- Zajímavé benefity v rámci cafeterie (stravenky, multisport karta, benefit karta, nákupy oblečení, sportovní aktivity a další)
- Odpočinek v chill-out zóně při fotbálku nebo firemní knihovně
- Nástup možný ihned
- Moderní kanceláře: Praha 8 – Karlín
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informace o pozici
Zaujala vás nabídka?
Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.
Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..
Podobné pozice
Administrativa
Odborný/á asistent/ka v odboru-kancelář starosty
Referent odboru dopravy - přestupky (ideálně s právním vzděláním)
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR
Referent - disponent obchodního oddělení
Výkonný/á asistent/ka
Registrátor-ka farmaceutických výrobků
Sjednavatel/ka smutečních rozloučení
Administrátor/ka veřejných zakázek - asistent/ka společnosti
Sales support – interiérový design
Technik !PŘÍLEŽITOST! (MOŽNÝ JUNIOR I SENIOR)
Obchodní referent
Administrativní a marketingová podpora
Recepční / asistentka
Asistentka obchodního oddělení
Pomocná účetní