předvýběr.cz
Osobní asistentka/ Office Manager
Zveřejněno 17.08.2022
Pro našeho klienta, prestižní mezinárodní společnost, která se specializuje na oblast auditu, daní, advisory, transakcí a forenzních služeb, hledáme novou kolegyni/kolegu, která bude pravou rukou partnerce v brněnské kanceláři.
V rámci své práce budete:
řešit kalendář brněnské partnerky, její zahraniční služební cesty a denně komunikovat s klienty a kolegy při organizaci různých konferenčních hovorů či videokonferencí. Zpracování faktur, příprava vyúčtování, evidence docházky a další administrativní agenda bude nedílnou součástí Vaší práce. Zapojíte se i do organizace různý eventů (např. interní týmové akce), různé večeře či setkání s klienty). Součástí bude i péče o kancelář, aby všeho bylo dostatek a vše fungovalo (pokud se něco rozbije, zajistíte opravu; pokud něco dojde, je vyřešit objednání apod.)
Co od Vás očekáváme:
- SŠ/VŠ vzdělání
- předchozí zkušenosti na obdobné pozici
- plynulou znalost českého/slovenského jazyka
- komunikativní znalost anglického jazyka (práce s interními systémy, telefonická a e-mailová komunikace s kolegy z jiné země)
- dobrá znalost práce s MS Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint)
- chuť se učti nové věci
- samostatnost
Nabízíme:
- práci v renomované společnosti s přátelským kolektivem lidí
- práci na full-time (příp. 0,8 úvazek)
- komplexní zaškolení a osobní vzdělávání podporované společností
- zaměstnanecké benefity v hodnotě 27 000 Kč, které lze čerpat dle osobních preferencí (vstupenky do kin a divadel, jazykové kurzy, zážitkové aktivity, zdravotní péče, permanentky do fitness center, penzijní připojištění, stravenky a další)
- 5 týdnů dovolené + 5 dní osobního volna
- teambuilding a celofiremní akce
- terasa a dobrá káva v kanceláři
- moderní kanceláře: Brno
V případě zájmu nám zašlete Váš strukturovaný životopis. V nejbližší době Vás budeme kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informace o pozici
Zaujala vás nabídka?
Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.
Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..
Podobné pozice
Administrativa
Odborný/á asistent/ka v odboru-kancelář starosty
Referent odboru dopravy - přestupky (ideálně s právním vzděláním)
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR
Referent - disponent obchodního oddělení
Výkonný/á asistent/ka
Registrátor-ka farmaceutických výrobků
Sjednavatel/ka smutečních rozloučení
Administrátor/ka veřejných zakázek - asistent/ka společnosti
Sales support – interiérový design
Technik !PŘÍLEŽITOST! (MOŽNÝ JUNIOR I SENIOR)
Obchodní referent
Administrativní a marketingová podpora
Recepční / asistentka
Asistentka obchodního oddělení
Pomocná účetní