předvýběr.cz
Office manager - Praha
Zveřejněno 15.11.2021
Pro našeho klienta, rychle se rozvíjející český start-up s mezinárodní týmem IoT nadšenců, hledáme organizovanou, pečlivou a spolehlivou osobu, která zajistí každodenní chod kanceláře na pozici Office manager.
Co bude Vaší náplní práce?
- Vedení každodenního chodu kanceláře (organizace kancelářských prostor, úklidu, nákupu materiálu, řešení závad, komunikace s majitelem objektu)
- Vedení a kontrola skladu zásob a zboží v kanceláři
- Příprava a odesílání objednávek našim klientům
- Evidence přijatých faktur, pokladních výdajů, příprava účetních podkladů a komunikace s externí účetní
- Evidence a archivace smluv a dokumentů
- Příprava plateb v bance
- Komunikace s dodavateli materiálu pro zařízení, dopravci a celním skladem
- Komunikace s výrobním závodem ohledně dodání materiálu
- Plánování a příprava občasných akcí (grilovací party u bazénu, teambuildingy, akce pro partnery)
Jaké byste měli mít vlastnosti a schopnosti?
- Velmi dobré organizační a komunikační schopnosti
- Schopnost aktivního řešení problému a rychlé reakce, jen tak něco tě nepřekvapí
- Trpělivost, pečlivost, samostatnost a proaktivita
- Zájem učit se novým věcem a pracovat na sobě
- Pozitivní přístup k technologiím
- Usměvavou a vstřícnou povahu
- Minimálně pasivní angličtina
- Znalost aplikací Google je plus
Co Vám za to nabízíme?
- Super kolektiv a uvolněnou firemní kulturu v neformálním prostředí
- Práci při vývoji nejnovějších technologií
- Smlouvu na dobu určitou (1 rok), v případě osvědčení se a vzájemné spokojenosti možnost prodloužení nebo dle domluvy na dobu neurčitou
- Velmi zajímavé finanční ohodnocení
- Možnost občasné práce z domova
- MultiSport karta
- Kanceláře se zahradou a bazénem na Praze 4 (Podolí), v blízkosti metra
- Nástup možný ihned
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informace o pozici
Zaujala vás nabídka?
Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.
Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..
Podobné pozice
Administrativa
Odborný/á asistent/ka v odboru-kancelář starosty
Referent odboru dopravy - přestupky (ideálně s právním vzděláním)
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR
Referent - disponent obchodního oddělení
Výkonný/á asistent/ka
Registrátor-ka farmaceutických výrobků
Sjednavatel/ka smutečních rozloučení
Administrátor/ka veřejných zakázek - asistent/ka společnosti
Sales support – interiérový design
Technik !PŘÍLEŽITOST! (MOŽNÝ JUNIOR I SENIOR)
Obchodní referent
Administrativní a marketingová podpora
Recepční / asistentka
Asistentka obchodního oddělení
Pomocná účetní