předvýběr.cz
HR specialista/ka – administrativní pracovník/ce
Zveřejněno 18.04.2022
Pro našeho klienta, společnost, která vytváří stabilní a zdravé zázemí v oblasti právního poradenství, marketingových strategií, účetnictví, IT technologiích, ale i v personalistice, hledáme vhodného kandidáta na pozici HR specialista/ka – administrativní pracovník/ce.
Náplň práce:
- administrativní vedení kompletní personální agendy firmy
- přijímání nových zaměstnanců a administrativa s tím související (smlouvy, bezpečnost, návštěva lékaře…)
- administrativní tvorba podkladů k ukončení pracovního poměru a následné dosledování všech náležitostí
- kontrola docházkového systému a zaměstnaneckých výkazů, tvorba reportů pro vedoucí oddělení
- chystání mzdových podkladů pro účetní oddělení (mzdy, dovolené, nemocenské…)
- tvorba předávacích protokolů a následné předávání pracovních pomůcek
- administrativní starost o zaměstnanecké benefity (stravenky, ActivePass…)
Požadujeme:
- předchozí zkušenost s HR min. 2 roky
- orientaci v zákoníku práce
- výbornou znalost českého jazyka
- znalost G-suite prostředí (Google: e-mail, disk, textové soubory, tabulky,…)
- pečlivost, samostatnost, proaktivní přístup a zodpovědnost za zadané úkoly, příjemné vystupování
Nabízíme:
- skvělý tým, který vás vždy podrží a poradí Vám
- prostor pro sebeuplatnění a realizaci vlastních nápadů
- možnost pracovního i osobního růstu
- odpovídající finanční ohodnocení s bonusy
- firemní telefon, notebook a kompletní kancelářské zázemí
- možnost účastnit se školení a dále se vzdělávat v oborech, které vás zajímají
- příjemné pracovní prostředí
- stravenky, teambuildingy, kartu Multisport, 5 týdnů dovolené, možnost neomezené konzumace kávy a čaje na pracovišti
- místo výkonu práce Brno - Dolní Heršpice
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informace o pozici
Zaujala vás nabídka?
Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.
Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..
Podobné pozice
Administrativa
Odborný/á asistent/ka v odboru-kancelář starosty
Referent odboru dopravy - přestupky (ideálně s právním vzděláním)
Referent - disponent obchodního oddělení
Výkonný/á asistent/ka
Registrátor-ka farmaceutických výrobků
Sjednavatel/ka smutečních rozloučení
Administrátor/ka veřejných zakázek - asistent/ka společnosti
Sales support – interiérový design
Technik !PŘÍLEŽITOST! (MOŽNÝ JUNIOR I SENIOR)
Obchodní referent
Administrativní a marketingová podpora
Recepční / asistentka
Asistentka obchodního oddělení
Pomocná účetní