předvýběr.cz
Asistent/ka ředitele
Zveřejněno 19.07.2022
Pro našeho klienta, státní instituci, která se zabývá architekturou, urbanismem, rozvojem, tvorbou a správou města, hledáme vhodného kandidáta na pozici Asistent/ka ředitele.
Náplň práce:
- zajišťování provozní činnosti sekretariátu ředitele, zejména výkon sekretářské práce (koordinace pracovních aktivit ředitele a vedení jeho časového rozvrhu), elektronické zajišťování spisové služby, práce v dalších programech a aplikacích, zápisy z porad MHMP, práce v programu TED (tisky pro jednání rady HMP)
- monitoring plnění úkolů organizace vyplývající z usnesení RHMP a ZHMP
- koordinace přípravy podkladů a materiálů pro jednání ředitele
Požadujeme:
- profesionalitu, diskrétnost, týmovost a velmi dobré organizační schopnosti
- zkušenosti s výkonem podobné pozice min. 3 roky
- vysokoškolské/vyšší odborné vzdělání (Bc.), minimálně středoškolské s maturitou
- výbornou znalost nástrojů Microsoft office (Word, Excel, Outlook, Powerpoint)
- velmi dobrou znalost češtiny slovem i písmem
Výhodou:
- znalost prostředí veřejné správy
- dobrá znalost angličtiny nebo jiného světového jazyka
Nabízíme:
- pracovní poměr na dobu neurčitou
- platové podmínky dle nařízení vlády ČR č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, příloha 1, v platové třída 10., osobní příplatek
- 5 týdnů dovolené, 5 placených sick days
- možnost profesního i osobního rozvoje a výuku cizích jazyků
- možnost částečné práce z domova
- služební notebook a mobilní telefon
- prostor pro vlastní iniciativu a seberealizaci
- nástup – srpen 2022
- místo výkonu práce: Praha 2 – Karlovo náměstí
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis a my Vás budeme v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informace o pozici
Zaujala vás nabídka?
Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.
Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..
Podobné pozice
Administrativa
Odborný/á asistent/ka v odboru-kancelář starosty
Referent odboru dopravy - přestupky (ideálně s právním vzděláním)
Referent - disponent obchodního oddělení
Výkonný/á asistent/ka
Registrátor-ka farmaceutických výrobků
Sjednavatel/ka smutečních rozloučení
Administrátor/ka veřejných zakázek - asistent/ka společnosti
Sales support – interiérový design
Technik !PŘÍLEŽITOST! (MOŽNÝ JUNIOR I SENIOR)
Obchodní referent
Administrativní a marketingová podpora
Recepční / asistentka
Asistentka obchodního oddělení
Pomocná účetní