předvýběr.cz
Asistent/ka recepce
Zveřejněno 31.01.2023
Pro našeho klienta, společnost, která je jedním z předních světových distributorů v oblasti fotovoltaiky, hledáme vhodného kandidáta na pozici Asistent/ka recepce.
NÁPLŇ PRÁCE:
- Zajištění organizačně-administrativního chodu recepce (vyřizování přijatých hovorů, pošty, komunikace s dodavateli kancelářských potřeb, klienty, úřady či správou budovy, přijímání/vítání hostů a udržování pořádku a příjemného pracovního prostředí)
- Podpora obchodníků (příjem objednávek, fakturace)
- Správa datových schránek, archivace dokladů
- Koordinace termínů pohovorů a výběrových řízení
- Spolupráce s kolegy napříč firmou
- Další administrativní úkoly dle potřeby
POŽADUJEME:
- SŠ/VŠ vzdělání
- Předchozí zkušenosti na obdobné pozici – výhodou
- Velmi dobrou znalost práce na PC (zejména MS Office – Excel, Word, PowerPoint)
- Anglický jazyk na komunikativní úrovni (e-mailová a telefonická komunikace), německý jazyk – výhodou
- Velmi dobré organizační schopnosti
- Vstřícný přístup a ochota být podporou pro ostatní kolegy
- Aktivní přístup k řešení nastalých situací
- Samostatnost, ale i schopnost týmové spolupráce
NABÍZÍME:
- Stabilní a samostatnou práci v dynamicky se rozvíjejícím oboru
- Platové ohodnocení dle zkušeností a schopností
- Pracovní poměr na HPP na dobu neurčitou
- Notebook
- Flexibilní pracovní dobu
- 5 týdnů dovolené, po odpracování 2 let navýšení na 6 týdnů
- Po odpracování 2 let nárok na příspěvek na životní nebo penzijní připojištění
- Stravenkový paušálu
- Možnost využít firmou hrazené odborné nebo jazykové vzdělávání
- Nástup: Možný ihned
- Místo výkonu práce: Brno – Líšeň
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informace o pozici
Zaujala vás nabídka?
Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.
Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..
Podobné pozice
Administrativa
Office manager/ka
Asistentka informačního centra
Asistentka vedoucího projekce
Obchodní referent - Všechromy
Referent obchodního oddělení
Asistent/ka obchodního oddělení
Koordinační pracovník
Teamleader-ka
Administrativní pracovník a fakturace
Asistentka v advokátní kanceláři
Booking specialista a recepční na střelnici
Recepční v autosalonu Škoda
Odborný/á referent/ka – Asistent/ka
HR business partner
Asistentka obchodního oddělení
Administrátor e-shopu
Administrátor/ka veřejných zakázek - asistent/ka společnosti
Odborný/á asistent/ka v odboru-kancelář starosty
Registrátor-ka farmaceutických výrobků
Referent odboru dopravy - přestupky (ideálně s právním vzděláním)
Výkonný/á asistent/ka
Sjednavatel/ka smutečních rozloučení
Sales support – interiérový design