předvýběr.cz

Administrator klientského portálu

Zveřejněno 07.11.2022


Pro našeho klienta, developerskou společnost, která se zaměřuje na budování víceúčelových projektů – rezidenčních, obchodních i kancelářských nemovitostí, hledáme kandidáta/kandidátku na pozici Administrátor klientského portálu.

Náplň práce:

  • Administrativa klientského portálu (aktualizace, nahrávání dokumentů, správa dat)
  • Dodržování nastavených KPIs
  • Zodpovědnost za příchozí hovory na klientskou linku
  • Zpracování dotazů klientů z klientského portálu, zodpovídání emailové komunikace
  • Kontrola veřejných reviews a odpovědí
  • Zodpovídání dotazů na sociálních sítích
  • Pomoc s rozvojem klientského portálu a klientských procesů napříč společností
  • Spolupráce s oddělením Sales a Development
  • Aktivní hovory – NPS hodnocení, naplánované hovory z klientského portálu na žádost klienta
  • Další spolupráce s nadřízeným a s ostatními kolegy v rámci společnosti

Požadujeme:

  • Lehce pokročilá znalost MS Office
  • Předchozí zkušenost v zákaznické péči výhodou
  • Znalost anglického jazyka alespoň na úrovní B1 (ochota komunikovat se zahraničními klienty)
  • Pozitivní přístup k řešení problémů
  • Pro-klientský přístup
  • Zodpovědnost a trpělivost při řešení komplikovaných situací

Nabízíme:

  • Zajímavou a různorodou práci ve stabilní české developerské společnosti
  • Spousty odborných zkušeností v rámci sdílení firemního know-how
  • Přátelskou a neformální atmosféru na pracovišti
  • Další vzdělávání v oboru, odborná školení dle individuálních požadavků
  • Občasná práce z domova - po úspěšném zaškolení na pozici
  • Příjemné a moderní pracovní prostředí
  • Páteční pracovní doba do 13:00 hod.
  • 20 dní dovolené + 5 sick days navíc
  • Další zajímavé benefity: jazykové vzdělávání, moderní stravenky, Flexipasy / Multisport karta, firemní akce, teambuildingové aktivity, skvělá káva, ovoce a sladkosti na pracovišti
  • Notebook a mobilní telefon
  • Práci na plný úvazek na dobu neurčitou
  • Nástup: Ihned
  • Místo výkonu práce: Praha Libeň (dobrá dostupnost ze stanice metra B – Palmovka)

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.


Informace o pozici

Místo pracoviště:
Praha
Typ pracovního poměru:
Práce na plný úvazek
Benefity:
Mobilní telefon, Notebook, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, 13. plat
Požadované vzdělání:
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Zaujala vás nabídka?

Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.

Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.

Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..